تاریخ انتشار: 1397/03/12 10:12
کد خبر: 145633

در فصل هجدهم محبوب ترین پیراهن پرسپولیس را چه کسی بر تن میکند؟

یکی از مهم‌ترین شماره‌ پیراهن‌ها در پرسپولیس در حال حاضر خالی مانده است.
در فصل هجدهم محبوب ترین پیراهن پرسپولیس را چه کسی بر تن میکند؟

پیراهن شماره 10 در فوتبال همیشه یکی از جذاب‌ترین شماره‌ها محسوب می‌شود و از زمانی که پله و بعد از آن مارادونا، دو افسانه گذشته فوتبال آن را بر تن می‌کردند، توجه و علاقه به این شماره در میان فوتبالدوستان بیشتر شد و شماره 10 هر تیمی معمولاً خواهان‌ زیادی داشته است.

شماره 10 پرسپولیس هم همیشه یکی از شماره‌های مهم این تیم بوده و از سال‌های دور بر تن بازیکنان بزرگی همچون همایون بهزادی، صفر ایرانپاک، کریم باوی، علی دایی و بعضاً خرید‌های جنجالی این تیم مثل شاهرخ بیانی و نیکبخت واحدی بوده است.

این شماره در سال‌های اخیر به بازیکنی رسیده است که شباهت کمتری با صاحبان قبلی این شماره چه از نظر پست بازی چه از نظر قد و قواره و خصوصیات فیزیکی و حتی میزان حاشیه‌سازی و توی چشم بودن داشته است.

فرشاد احمدزاده، هافبک هجومی سرخپوشان در 2-3 فصل اخیر که در ترکیب این تیم حضور دارد وارث پیراهن دایی و نیکبخت بوده ولی برخلاف آنها هرگز چهره جنجالی و پرحاشیه‌ای محسوب نمی‌شود.

احمدزاده چند روز قبل حرفی که پیشتر در مورد جدایی از پرسپولیس در نقل و انتقالات زده بود را عملی کرد و با رفتنش به ورسلاو لهستان جدایی‌اش از جمع سرخپوشان تهرانی را قطعی کرد. جدایی احمدزاده بعد از چند سال پیراهن شماره 10 پرسپولیس را خالی کرد و حالا این علامت سوال وجود دارد که در فصل هجدهم کدام بازیکن این شماره را بر تن می‌کند.

یکی از گزینه‌های احتمالی و نزدیک‌ترین بازیکن به این شماره امید عالیشاه است، شماره 2 سابق پرسپولیس پس از رفتن به تراکتورسازی برای خدمت سربازی‌اش در این تیم شماره 9 را بر تن کرد و حالا که به جمع شاگردان برانکو برگشته است، ممکن است شماره 10 را بپوشد.

یکی دیگر از گزینه‌های این شماره، رحیم زهیوی است که در فهرست خرید برانکو قراردارد ولی آمدن او به پرسپولیس مستلزم باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم است ولی تا این لحظه هیچ خبری در این مورد وجود ندارد.

سایر گزینه‌هایی که برای این شماره مطرح شده‌اند، علیپور و منشا هستند که بعید است پیراهن احمدزاده را بپوشند و احتمال کمتری نسبت به 2 گزینه‌ای که در بالا نام‌برده شد دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ggr8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر طارمی،رضاییان برای دوستاره دیگر پرسپولیس در ترکیه تکرار میشود!