تاریخ انتشار: 1397/03/12 11:46
کد خبر: 145624

گزینه مد نظر شفر بزودی با استقلال قرارداد می بندد

مدافع چپ پای پارس جنوبی در حالی در یک قدمی پیوستن به استقلال قرار دارد که برخی شایعات کمی در روند انتقال او مشکل ایجاد کرده است.
گزینه مد نظر شفر بزودی با استقلال قرارداد می بندد

میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته پارس جنوبی یکی از گزینه های مدنظر وینفردشفر مربی تیم استقلال برای فصل آینده است. با این حال و در حالی که به نظر می رسید تیموری با استقلال قرارداد امضا کند این موضوع به تاخیر افتاده است. تیموری در این رابطه گفت:« با استقلال در حال مذاکره هستم و اگر مشکلی پیش نیاید به زودی با این تیم قرارداد می بندم.»

 

او در رابطه با اینکه چرا کمی عقد قراردادش به طول انجامید گفت:« متاسفانه حرف های زیادی پشت سرمن زده اند و گفتند که من مصدوم هستم.» او افزود:« متاسفانه شایعه کرده اند که میثم تیموری رباط صلیبی پاره کرده است. این شایعه سازان اگر از من نمی ترسند از خدا بترسند. نمی دانم برای چه این دروغ ها را می گویند.»

 

او درباره اینکه آیا با نظر مستقیم شفر به استقلال خواهد رفت گفت:« بله خود آقای شفر بازی من را پسندیده اند. البته من با ایشان هنوز حرف نزده ام.» او با اشاره به اینکه هیچ مصدومیتی ندارد گفت:« من صحیح و سالم هستم و روزی دو جلسه تمرین می کنم. من نمی دانم چرا این آقایان درباره من شایعه پراکنی می کنند.»

 

تیموری در انتها گفت:« اگر مشکلی پیش نیاید و اگر خدا بخواهد در این هفته با استقلال قرارداد می بندم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gxe9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای استقلالی ها/گزینه مد نظر مصدومیتی ندارد!