تاریخ انتشار: 1397/03/15 10:15
کد خبر: 145253

توصیه به پرسپولیسی ها؛هر طور شده کمال را حفظ کنید!

پیشکسوت پرسپولیس از مسئولان درخواست کرد هر طور شده کمال کامیابی نیا را حفظ کنند.
توصیه به پرسپولیسی ها؛هر طور شده کمال را حفظ کنید!

محمود کلهر درخصوص اینکه با رفتن چند بازیکن کلیدی پرسپولیس آیا این تیم برای فصل جدید دچار مشکل نخواهد شد، اظهار داشت:

به نظر من باشگاه پرسپولیس باید با این وضعیتی که در پنجره نقل و انتقالاتی داشت، بازیکنانی تاثیرگذار خود از جمله مسلمان، احمدزاده و محرمی را حفظ می‌کرد.

وی ادامه داد:

پرسپولیس اکنون در شرایطی قرار دارد که باید یک بازی بسیار مهم در لیگ قهرمانان را مقابل الدحیل برگزار کند که بازی سرنوشت‌سازی برای برانکو و پرسپولیس خواهد بود و بهتر بود سرمربی پرسپولیس این بازیکنان تاثیرگذار را در تیم حفظ می‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در ادامه صحبت‌هایش درخصوص مشکلات پرسپولیس و اینکه کمال کامیابی‌نیا هم ساز جدایی در سر دارد، گفت:

متاسفانه پرسپولیس یک آکادمی پیشرفته هم ندارد تا بتواند بازیکن تولید کند و وقتی چنین مشکلاتی به وجود می‌آید دچار مشکل نشود. واقعا حالا که رفتن بازیکنانی که قطعی شده است، پرسپولیس حتما باید کامیابی‌نیا را نگه دارد، چون این بازیکن در میانه میدان برای این تیم بسیار تاثیرگذار است.

کلهر افزود:

کامیابی‌نیا و نوراللهی مهره‌های کلیدی در خط هافبک برای پرسپولیس هستند و حتما برانکو و باشگاه باید تمام فکر خود را معطوف به نگه داشتن بقیه بازیکنان انجام دهند.

وی همچنین اظهار داشت:

با این حال با توجه به بازیکنانی که فصل قبل پرسپولیس در اختیار گرفته بود و به شرط آنکه بقیه آنها را حفظ کند و با آمدن امید عالیشاه فکر می‌کنم تا نیم فصل مشکلی نداشته باشد. با رفتن محرمی در دفاع راست ماهینی قرار دارد، در پست هافبک چپ امیری، انصاری و مصلح قرار دارند ضمن اینکه عالیشاه هم باید به این جمع اضافه کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش گفت:

باز هم امیدوارم پرسپولیس با این داشته‌هایش بتواند در فصل جاری موفق ظاهر شود و مابقی بازیکنان مثل منشا، امیری، کامیابی‌نیا و نوراللهی و… در پرسپولیس ماندنی شوند و تا پرسپولیس بیش از این تضعیف نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8rmv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط جدید کامیابی نیا برای پرسپولیس/توافق با تیم ترکیه ای بازار گرمی است؟