تاریخ انتشار: 1397/03/22 10:01
کد خبر: 144372

کشورهای عربی می‌خواهند ذهنیت جان توشاک را خراب کنند

مالک تراکتورسازی درباره اینکه گفته می‌شود جان توشاک با الاهلی مصر مذاکراتی را داشته است بیان داشت: کشورهای عربی می‌خواهند ذهنیت او را خراب کنند
کشورهای عربی می‌خواهند ذهنیت جان توشاک را خراب کنند

محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی در خصوص استفاده این تیم از بازیکنان سرباز اظهار داشت: جلسه‌ای را در ستاد نیروهای مسلح برگزار کردیم و مقرر شد بازیکنان سرباز همچنان در تراکتورسازی حضور داشته باشند چون آنها قبل از واگذاری تراکتورسازی عضو این تیم بودند و می‌توانند همچنان تیم را همراهی کنند. تشکر می‌کنیم از ستاد نیروهای مسلح که این همکاری را با ما انجام دادند.

وی درباره اینکه تعداد این بازیکنان سرباز به چه تعداد است افزود: اسم‌های آنان یادم نیست اما فکر می‌کنم 6 بازیکن در تیم ما سرباز هستند که یک نفر هم قبل از آمدن من کارهای بستن قراردادش انجام شده و او هم سال بعد در عضویت تراکتور خواهد بود.

مالک تراکتورسازی درباره اینکه گفته می‌شود جان توشاک با الاهلی مصر مذاکراتی را داشته است بیان داشت: من این خبر را دیدم سریعا با مدیربرنامه وی تماس گرفتیم و فکر می‌کنم چون مربی بزرگی در این سطح به ایران آمده کشورهای عربی می‌خواهند ذهنیت او را خراب کنند. جالب اینکه او به آنها گفته من با یک تیم ایرانی قرارداد بستم و نمی‌توانم زیر آن بزنم. ما این قول را به هواران تراکتور می‌دهیم که امسال شرایط تراکتور بهتر خواهد شد.

زنوزی در خصوص آخرین وضعیت گسترش فولاد و بحث واگذاری آن اذعان داشت: گسترش مشتری دارد اما اولویت ما حضور دوباره این تیم در تبریز است. پیش از این قرار بود طرفی که ماشین سازی را خریده گسترش را نیز به خدمت بگیرد اما او اعلام کرده من تیم لیگ برتری نمی‌خواهم و می‌خواهم در لیگ یک تیم‌داری کنم. اگر نتوانیم این تیم را در تبریز حفظ کنیم آن را به شهرهای دیگر منتقل خواهیم کرد. از نظر قانونی هم این هیچ مشکلی ندارد چون مالک گسترش فولاد بنده نیستم.

وی در پایان درخصوص قرارداد عبدالله‌زاده با تراکتورسازی گفت: با او قرارداد بستیم تا فصل آینده در خدمت تراکتورسازی باشد. ما امسال با همه بازیکنان قرارداد بلندمدت بستیم تا فصل بعد مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ggkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفت گسترشی ها از تغییر ساعت دیدار دربی تبریز