تاریخ انتشار: 1397/03/22 12:52
کد خبر: 144351

واکنش وزیر ورزش به موضوع تحقیق و تفحص مجلس از پرسپولیس و استقلال

وزیر ورزش و جوانان گفت که از موضوع تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت استقبال می‌کند.
واکنش وزیر ورزش به  موضوع تحقیق و تفحص مجلس از پرسپولیس و استقلال

و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر درخصوص شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در 10 سال گذشته هیچ‌گاه درآمدشان اضافه بر هزینه‌هایشان نبوده است. در واقع این شرایط همیشه یا مساوی یا کمتر بوده است و به همین دلیل هم بدهی بالا آورده اند. بنابراین مالیاتی به آنها از این جهت تعلق نمی‌گیرد. اگر آن زمان یعنی در 10 سال گذشته مدیران باشگاه‌ها اظهارنامه مالیاتی ارائه می‌کردند، اسناد و مدارک لازم مالی و گزارش حسابرسی را می‌دادند، مطمئناً امروز این مقدار بدهی به نام این باشگاه‌ها ثبت نمی‌شد.

وی افزود: خوشبختانه اخیراً شنیده‌ام که مجلس به دنبال تحقیق و تفحص از عملکرد این دو باشگاه در طول 10 سال گذشته است و من از این کار شدیداً استقبال می‌کنم. من حتما می‌خواهم که مجلس عملکرد دقیقی روی این دو باشگاه در 10 سال گذشته داشته باشد و مشخص شود که چه اتفاقاتی افتاده، چه کسانی خدمت و چه کسانی  کوتاهی کرده‌اند. در واقع این تحقیق و تفحص عملکرد خیلی افراد را در 10 سال گذشته مشخص خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بالاترین دستگاه قانون‌گذاری و نظارتی کشور این کار را انجام می‌دهد و مطمئناً این تحقیق و تفحص دقیق خواهد بود. البته گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌ها هم وجود دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4877vn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و یک فرصت ویژه؛ استفاده از ثروت تیم!