تاریخ انتشار: 1397/03/24 19:07
کد خبر: 143978

علی دایی: احترام زیادی برای رونالدو قائل هستم

نشریه مارکا نظر علی دایی در مورد رونالدو و احتمال رسیدن وی در عرصه ملی را پوشش داده است.
علی دایی: احترام زیادی برای رونالدو قائل هستم

 علی دایی متولد سال 1969 در اردبیل، اگرچه در حال حاضر سرمربی تیم سایپا است اما به دلیل گل های ملی و خدماتی که در طول سالها حضورش به تیم ملی ایران ارائه داد وی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران می دانند.

با به ثمر رساندن 109 گل در 149 بازی، علی دایی صاحب رکوردی تاریخی در عرصه ملی است و حالا بین او و رونالدو در حال حاضر 28 گل فاصله بوده و تنها فرانک پوشکاش نامیست که بین این 2 بازیکن قرار دارد.

نظر شما در مورد کریستیانو رونالدو چیست؟

علی دایی: از نظر من رونالدو یکی از 3 بازیکن برتر تاریخ فوتبال بوده و طی این سالها رقابت نزدیکی با لیونل مسی داشته است و اگر بهترین بازیکن جهان نباشد قطعا شماره 2 را به خود اختصاص می دهد.

بسیاری معتقدند رونالدو بهترین بازیکن جهان است و من نیز احترام زیادی برای او قائل هستم و معتقدم نمی توان دستاوردهای این بازیکن را در فوتبال با کلمات توصیف کرد.

آیا فکر می کنید روزی رونالدو قادر به شکستن رکورد شما باشد؟

علی دایی: بله رکوردها برای شکسته شدن خلق می شوند و رخ دادن هر اتفاقی در فوتبال ممکن است.

شما 109 گل و رونالدو 81 گل زده اید؛ آیا فکر می کنید دیر یا زود او به رکورد شما می رسد؟

علی دایی: زدن 28 گل در عرصه ملی خیلی طول می کشد و به این سرعت این اتفاق رخ نمی دهد اما تعداد بازی های ملی رونالدو با زمان ما قابل مقایسه نیست. رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال دروازه تیم های بزرگی را باز کرده و از نظر من سطح فوتبالی که وی در آن مشغول بوده با ما قابل مقایسه نیست.

آیا رونالدو را بهترین گلزن این نسل می دانید؟

علی دایی: قطعا. رونالدو بهترین گلزن هم باشگاه خود، هم لیگ قهرمانان و هم تیم ملی کشورش است که همیشه با شایستگی بازیکن بزرگی بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9qle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: در دنیای فوتبال امکان دارد هر غیرممکنی، ممکن شود!