تاریخ انتشار: 1397/04/20 13:09
کد خبر: 139390

جابر انصاری استقلالی ها را تهدید کرد؛ شکایت به فیفا!

مهاجم فصل گذشته استقلال بعد از اینکه از اردوی آبی پوشان کنار گذاشته شد، مسئولان این باشگاه را تهدید کرد.
جابر انصاری استقلالی ها را تهدید کرد؛ شکایت به فیفا!

با اینکه از چند هفته قبل زمزمه هایی جدایی جابر انصاری از استقلال به گوش می رسید، این بازیکن از ابتدا در تمرینات پیش فصل آبی ها حاضر شد. مهاجم ۳ فصل اخیر استقلال به خاطر اینکه یک سال از قراردادش باقی مانده بود، بدون توجه به شایعات در تمرینات حاضر شد تا اینکه قبل از سفر به ترکیه و برپایی اردوی پیش فصل آبی ها در این کشور به جابر خبر رسید که نمی تواند تیم را همراهی کند.

در واقع جابر انصاری با نظر وینفرد شفر در لیست مازاد قرار گرفت؛ اما او به خاطر یک سال قرارداد و حدود ۷۰۰ میلیون طلبی که از باشگاه دارد، نمی خواهد این موضوع را بپذیرد.

مهاجم فصل گذشته استقلال اعلام کرده بارها قصد ملاقات با افتخاری و توفیقی را داشته؛ اما موفق به این کار نشده است.

حالا جابر انصاری در گفت و گو با ایران ورزشی تهدید به شکایت از طریق فیفا کرده است: « اگر از طریق کمیته انضباطی و فیفا پیگیر مطالباتم شوم، دیگر نمی‌توانند گله کنند چون من پای قراردادم ایستادم و با وجود طلب 700 میلیونی از باشگاه استقلال در تمرین‌ها شرکت کردم. آنها بودند که نام من را از فهرست سفر به ترکیه خط زدند. مطمئنا وقتی کار به فیفا و کمیته انضباطی کشیده شود من خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم.»

با این وضعیت به نظر می رسد به فهرست طلبکاران و شاکیان باشگاه استقلال جابر انصاری را هم باید اضافه کنیم که ۲ هفته مانده به شروع فصل جدید از لیست این باشگاه برای لیگ هجدهم خط خورده و باید به فکر تیم جدیدی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rwax6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها