تاریخ انتشار: 1397/04/20 14:49
کد خبر: 139371

چشمی در قطر؛ روزبه چگونه می‌تواند از استقلال جدا شود؟

این روزها شایعات زیادی پیرامون جدایی روزبه چشمی از استقلال مطرح می‌شود اما این جدایی کمی بعید به نظر می‌رسد.
چشمی در قطر؛ روزبه چگونه می‌تواند از استقلال جدا شود؟

طی یکی دو روز گذشته عکسی در صفحات مجازی از روزبه چشمی در صفحات مجازی دست به دست می‌شود که این بازیکن در قطر حضور دارد، از طرفی به گفته مسئولان باشگاه الاهلی قطر آنها به دنبال جذب یک بازیکن ایرانی دیگر هستند که همین موضوع شایعه حضور چشمی در این تیم را افزایش داده است اما اینکه چشمی چگونه می‌تواند از استقلال جدا شود سوالی است که برای طرفداران این تیم ایجاد شده است.

چشمی یک سال دیگر با استقلال (یعنی تا پایان فصل هجدهم) قرارداد دارد ضمن آنکه بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که اگر چشمی بخواهد از استقلال جدا شود باید 400 هزار دلار یعنی با رقم ارز فعلی حدود 3 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کند.

از طرف دیگر چشمی از ناحیه‌ای مصدوم شده که حدود 2 ماه نیاز به درمان دارد و بعید است باشگاهی مثل الاهلی که در امضای قراردادهای حرفه‌ای طی سالهای اخیر بدون نقص عمل کرده با بازیکنی که دو ماه نمی‌تواند تمرین کند قرارداد ببندد یا اینکه اگر ان بازیکن حتی تصمیم داشته باشد از استقلال برود باید رقمی از باشگاه جدید بگیرد که فقط 3 میلیارد آن پول رضایتنامه است!

با این شرایط چشمی باید خود را به کلینیک باشگاه استقلال معرفی کند که هر چه سریعتر روند درمانش آغاز شود یا اینکه تکلیفش با این باشگاه برای فصل آینده مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zm9nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به آبی های پایتخت/ مذاکره امید ابراهیمی با الاهلی قطر