تاریخ انتشار: 1397/04/20 15:43
کد خبر: 139362

پرسپولیس چقدر برای حفظ وحید امیری هزینه می کند؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدیدقرارداد هافبک – مهاجم توانمند و ملی پوش خود است اما در این راه، چقدر حاضر به هزینه خواهد شد.
پرسپولیس چقدر برای حفظ وحید امیری هزینه می کند؟

 وحید امیری می تواند به خاطر پیشنهاداتی که به دستش رسیده، به راحتی قید پرسپولیس را زده و به تیم های دیگری برود. از سوی نزدیکان به این بازیکن شنیدیم به غیر از باشگاه های قطری و ترکیه ای، باشگاه هایی از اروپا و لیگ های معتبری چون لیگ جزیره، بوندس لیگا و لالیگا برای وحید پیشنهاد فرستاده اند و این بازیکن می تواند بدون هیچ دغدغه ای، فوتبالش را خارج از مرزهای ایران دنبال کند و به دلار پول بگیرد به خصوص حالا که مدت قراردادش با باشگاه پرسپولیس نیز به پایان رسیده است.

یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در راه حفظ وحید امیری، بحث مالی است. وحید بارها به این موضوع اشاره کرده بود که چون به سال های پایانی فوتبالش نزدیک می شود، دوست دارد در این مدت باقی مانده، میزان درآمدش را افزایش بدهد که این موضوع، امری کاملا طبیعی و منطقی است. باشگاه پرسپولیس در دو فصل گذشته، سقف قراردادها یعنی ۹۵۰ میلیون تومان به علاوه پاداش و یکسری آپشن ها را برای وحید در نظر گرفته بود و حسین هدایتی نیز مدارکی رو کرد مبنی بر اینکه به این بازیکن ۷۰۰ میلیون تومان پول خارج از قرارداد داده است.

حالا هم شایعه شده که وحید قبل از شروع جام جهانی درخواست دریافت ۳ میلیارد برای یک فصل از پرسپولیس را داده بود. این در حالی است که شنیدیم او همین حالا یک پیشنهاد یک میلیون و ۴۵۰ هزار دلاری از لیگ قطر دارد که با دلار دولتی، بیش از ۶ میلیارد تومان و با دلار آزاد حدود ۱۲ میلیارد تومان برای یک فصل، برایش درآمد به دنبال خواهد داشت. به معنای دیگر، پیشنهاد قطری ها ۴ برابر بیشتر از خواسته وحید امیری از باشگاه پرسپولیس برای تمدیدقرارداد است!

حالا فکر می کنید وحید چطور با پرسپولیس کنار بیاید و چگونه به سمت تمدیدقرارداد برود؟

شب گذشته حسین خبیری مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرد هفته آینده، قرارداد امیری تمدید خواهد شد و این در حالی است که چند ساعت قبل از این مصاحبه، امیری در یک محفل دوستانه گفته بود: «امیدوارم هواداران پرسپولیس از تصمیم من ناراحت نشوند!»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nk9vo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاحبه وحید امیری در خصوص ماندن یا رفتنش/ستاره پرسپولیس در دو راهی + فیلم