تاریخ انتشار: 1397/04/20 17:13
کد خبر: 139334

شماره پیراهن ترابی در پرسپولیس؛ 6 یا 9؟

باشگاه پرسپولیس با وجود محرومیت در نقل و انتقالات توانست بازیکنان مهمی را برای برانکو جذب کند.
شماره پیراهن ترابی در پرسپولیس؛ 6 یا 9؟

سرخپوشان اگرچه در نیم فصل اول باید با همین بازیکنان حاضر به کار خود ادامه بدهند اما در نیم فصل دوم با جذب نفراتی مانند مهدی ترابی و سروش رفیعی و مهدی شریفی و مهدی شیری پرسپولیس به خوبی خود را تقویت کرد تا در نیم فصل دوم تیم قدرتمند راهی لیگ شود.

با جدایی فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی ، محسن مسلمان و محرمی حالا برای فصل جدید بازیکنان پرسپولیس به دنبال شماره های مهم پرسپولیس هستند. با رفتن فرشاد احمدزاده مهدی شریفی شماره10 سرخپوشان را انتخاب کرد و امید عالیشاه هم بعد از بازگشت به پرسولیس و رفتن صادق محرمی یک بار دیگر شماره دو پرسپولیس را خواهد پوشید.

احمد نوراللهی هم یکبار دیگر با شماره8 پرسپولیس را برای این فصل بر تن خواهد کرد. با بازگشت سروش رفیعی به جمع سرخپوشان هم این بازیکن برای دومین بار شماره7 پرسپولیس را خواهد پوشید. در بین شماره های مهم پرسپولیس در حال حاضر تنها شماره 9 و 6 خالی مانده است. مهدی ترابی که قرار است در نیم فصل دوم راهی پرسپولیس شود در حال حاضر منتظر تصمیم نهایی امیری برای ماندن یا رفتن از پرسپولیس است.

در صورتی که امیری در پرسپولیس ماندنی شود امیری شماره9 را بر تن خواهد کرد و ترابی شماره6 را انتخاب می کند اما اگر امیری تصمیم بگیرد فوتبال خود را در خارج از ایران دنبال کند آن وقت ترابی شماره9 جدید سرخپوشان لقب خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jl5qz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخطار به پرسپولیس، سایپا و ترکتور برای قرارداد ترابی