تاریخ انتشار: 1397/04/20 19:23
کد خبر: 139317

خداداد عزیزی: ما فقط یک سپیدرود داریم

خداداد عزیزی معتقد است حاشیه های بوجود آمده برای سپیدرود تاثیری در روند آماده سازی تیم او ندارد.
خداداد عزیزی: ما فقط یک سپیدرود داریم

خداداد عزیزی در رابطه با اوضاع تیم سپیدرود گفت: همه چیز طبق روال و مطابق با آن چیزی که برنامه ریزی شده بود پیش می‌رود. تعدادی از بازیکنان مورد نیازمان را گرفتیم و تعدادی دیگر را نیز در زمان باقیمانده تا آغاز لیگ جذب خواهیم کرد. بهرحال برنامه‌های خود را تا اینجا به انجام رساندیم و از اینجا به بعد هم بدون مشکل پیش خواهیم رفت.
سرمربی سپیدرودی‌ها درباره تکلیف این تیم و تشابه اسمی با دیگر تیم سپیدرود گفت: ما فقط یک سپیدرود داریم و آن هم تیمی است که هواداران از آن حمایت می‌کنند و سرتمریناتش می‌روند. اصلا بحث این تیم و آن تیم نیست، وقتی هیات فوتبال و اداره ورزش و استان و سازمان لیگ یک تیم را معتبر می‌دانند و از همه مهمتر هواداران نیز از آن حمایت می‌کنند دیگر لزومی ندارد ما بگوییم این سپیدرود و آن سپیدرود.
او در این باره ادامه داد: در روز‌های اخیر قرارداد‌های بازیکنان تیمی که آقای نوین مالک آن هستند ثبت شده و خود من هم در زمان توافق با باشگاه همه چیز را بررسی کردم زمانی که به یقین رسیدم قراردادم را منعقد کردم، قراردادی که در هیات فوتبال ثبت هم شد.
عزیزی در پایان گفت: ما کاری به کسی نداریم. شاید برخی‌ها بخواهند جو بدهند و آب را گل آلود کنند. برخی‌ها هم شاید دلشان بخواهد هیجان کاذب درست کنند. این‌ها به ما هیچ ارتباطی ندارد و هر کسی هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. ما تمام فکر و ذکرمان شرایط تیم است و آماده سازی آن برای حضور موفق در لیگ برتر، بنابراین برای‌مان اهمیتی ندارد چه کسی چه چیزی می‌گوید. هرکسی ادعای چیزی دارد به خودش مربوط است و ما ترجیح می‌دهیم اصلا به این موضوعات ورود نکنیم و همه هم و غم خود را روی اجرای برنامه‌های آماده سازی تیم بگذاریم تا بتوانیم به اهداف مان برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qoam8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به جای حاشیه سازی واقعیت را بپذیرید؛ من سرمربی قانونی سپیدرود هستم