تاریخ انتشار: 1397/04/23 11:28
کد خبر: 138913

ماجرای تمدید قرارداد دو بازیکن استقلال هنوز در هاله ای از ابهام

دو بازیکن خارجی استقلال هنوز حاضر به تمدید قراردادشان با این تیم نشده اند اگرچه که مسئولان استقلال اعلام کرده اند آنها مشکلی برای حضور در این تیم ندارند.
ماجرای تمدید قرارداد دو بازیکن استقلال هنوز در هاله ای از ابهام

استقلال اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در ترکیه سپری می کند اما لشکری از غایبان در اردوی این تیم باعث شده تا شفر رضایت چندانی از وضعیت تیمش نداشته باشد.در این بین شاید سرشناس‌ترین غایبان استقلال در این اردو، دو بازیکن خارجی فصل قبل یعنی مامه باباتیام و سرور جپاروف باشند.

اما ماجرای تمدید قرارداد این دو بازیکن هنوز در هاله ای از ابهام است؛ موضوعی که باعث شده تا مدیرعامل استقلال هم راهی ترکیه شود تا در مذاکره با مدیربرنامه های این دو بازیکن، تکلیف نهایی آنها مشخص شود.

تیام سال گذشته با عقد قراردادی به مبلغ ۶۵۰ هزار دلار به مدت یک فصل و نیم به استقلال آمد. مهاجم گلزن استقلالی ها اما بعد از اتمام لیگ راهی کشورش شد و اعلام کرد تنها در صورت افزایش رقم قراردادش حاضر است برای سال بعد با استقلال توافق کند. او که با گلزنی در دیدارهای حساس برای استقلال، محبوب هواداران هم شده بود اعلام کرد چند پیشنهاد از قطر، کویت و امارات دارد که حاضرند پول بیشتری به او بدهند. همین مسئله باعث شد تا مذاکرات استقلال با این بازیکن وارد مرحله جدیدتری شود و در نهایت این بازیکن اعلام کرد در صورتی که باشگاه مالیات او را پرداخت کند و رقم قراردادش را به ۸۵۰ هزار دلار افزایش دهد وی به تهران خواهد آمد.

در همین شرایط بود که جپاروف، هافبک میانی استقلال که حالا با جدایی امید ابراهیمی تبدیل به مهره کلیدی برای تیم در این پست شده است،نیز با اطلاع از شرایط مذاکره تیام با استقلالی ها، اعلام کرد که او هم در صورت افزایش رقم قراردادش می تواند در استقلال بماند و در غیر اینصورت چند پیشنهاد دیگر از لیگ ایران دارد که به آنها فکر خواهد کرد. جپاروف هم که سال قبل قراردادی ۳۶۰ هزار دلاری با استقلال داشت حالا خواهان افزایش دستمزدش شده است. موضوعی که به شدت کار استقلالی ها را، باتوجه به اینکه ارز دولتی هم به باشگاه ها تعلق نمی گیرد، سخت کرده است.

از همین رو، افتخاری راهی ترکیه شده تا در مذاکره با مدیربرنامه های این دو بازیکن، آنها را مجاب به حضور دوباره در استقلال با قراردادهای نه چندان سنگین کند. باید دید این شرایط پیچیده در نهایت به نفع استقلالی ها به پایان می رسد یا استقلال، که در فصل نقل و انتقالات نتوانسته انتظارات هوادارانش را برآورده کند دو مهره تاثیرگذارش را از دست می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mz8o8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جباروف به لو رفتن مبلغ قراردادش با استقلال