تاریخ انتشار: 1397/05/04 15:54
کد خبر: 137087

واکاوی عکس منتشر شده از تیام در فضای مجازی / ستاره استقلال به تیم دیگری رفت؟!

لحظاتی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد که تیام را با لباسی در دست در حال معرفی تیم جدیدش نشان میداد.
واکاوی عکس منتشر شده از تیام در فضای مجازی / ستاره استقلال به تیم دیگری رفت؟!

لحظاتی پیش عکسی در فضای مجازی منتشر شد که تیام را با لباسی در دست در حال معرفی تیم جدیدش نشان میداد؛ برخی کاربران به تصور اینکه این عکس متعلق به تیم جدید تیام است او را خرید جدید تیم مجهول ناکا اسپور ترکیه دانستند! اما با کمی بررسی به سادگی می شد در یافت عکس فوق مربوط به دورانی است که تیام در تیم پائوک یونان توپ میزده و در واقع لباسی که او به دست گرفته متعلق به تیم پائوک یونان است و اصولاً تیمی به نام ناکا اسپور ترکیه در این کشور وجود ندارد که تیام به آن بپیوندد!

تکذیب حضور تیام در تیم ناکا اسپور ترکیه

کاربری که این عکس را با کپشن انتقال تیام به ناکا اسپور منتشر کرده با خواندن نامی که در پشت تیام و بر روی لوگوی و پرچم باشگاه درج شده، این تیم را ناکا خوانده و این در حالی است که الفبای به کار رفته در متن به یونانی بوده و نام پائوک را بر روی آن پرچم و لوگو می بینیم. تصویر زیر به خوبی پیراهن اول و اصلی تیم پائوک یونان را که تیام نیز مدتی در آن توپ زده نشان می دهد.

پی نوشت: البته با صحبتهایی که مطرح است حضور تیام در استقلال منتفی شده است اما اینطور که مسئولین استقلال خبر داده اند او بدون اجازه باشگاه استقلال با تیمی عربی عقد قرارداد کرده است.

633900_388


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om6oo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیام رفت/آبی ها در حال مذاکره با جانشین احتمالی