تاریخ انتشار: 1397/05/17 10:24
کد خبر: 135341

نگاهی به 3 دیدار حساس در هفته سوم لیگ هجدهم!

هفته سوم لیگ هجدهم از فردا آغاز می شود، هفته ای که 3 فینال بسیار حساس را در خود خواهد داشت.
نگاهی به 3 دیدار حساس در هفته سوم لیگ هجدهم!

 تاکنون سرخپوشان پایتخت در صدر جدول هستند اما کسی نمی تواند تضمین کند که صدرنشینی پس از هفته سوم نیز در اختیار شاگردان برانکو باشد چرا که مدعیانی چون سپاهان، ذوب آهن، پیکان و سایپا به سرعت در حال نزدیک شدن به پرسپولیس هستند و امیدوارند، ترمز مدافع عنوان قهرمانی را زودتر بکشند.

 

این هفته تعدادی از تیم های مدعی دیدارهایی بسیار حساس را با هم خواهند داشت. جدا از مصاف استقلال تهران و تراکتورسازی که حساس ترین بازی هفته سوم خواهد بود، 2 مسابقه جذاب دیگر نیز برگزار می شود که تقابل تیم های قدرتمند و پرمهره است.

 

سایپا و ذوب آهن فردا در جدالی دیدنی مقابل هم صف آرایی می کنند. شاگردان علی دایی پس از غلبه بر سپیدرود، برابر پیکان شگفت زده شدند و با 3 گل باختند و حالا به خوبی اهمیت دیدار با ذوب آهن را درک می کنند. از آنطرف اصفهانی ها امیدوار به حفظ روند شکست ناپذیری و البته کسب 3 امتیاز هستند چرا که تنها در این صورت می توانند به صدر جدول برسند.

 

در آخرین بازی روز جمعه، سپاهان و پیکان در نقش جهان با هم دیدار می کنند. امتیاز سپاهان همچون دیگر تیم اصفهان است و پیکان هم مثل ذوب آهن 3 امتیاز دارد. شاگردان قلعه نویی هفته گذشته 6 بار به تور دروازه سپیدرود رسیدند و حالا امیدوارند پس از 4 فصل، طعم صدرنشینی را بچشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpyv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق استقلال امید اول گلزنی سرجیو