تاریخ انتشار: 1397/05/17 16:50
کد خبر: 135296

خبری خوش برای هواداران اصفهانی؛ سپاهان همچنان تقویت می شود

تیم فوتبال سپاهان که در لیگ هجدهم امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، با جذب بازیکنان جدید و تقویت کادر فنی می تواند در قامت یه مدعی ظاهر شود.
خبری خوش برای هواداران اصفهانی؛ سپاهان همچنان تقویت می شود

پس از پایان فصل کابوس وار سپاهان در لیگ هفدهم، نه تنها هواداران این تیم بلکه فوتبال ایران منتظر است تا در فصل جدید لیگ برتر بازهم همان سپاهان مدعی را در میادین ببیند. مدیران باشگاه سپاهان که قبل از اتمام لیگ ۹۷-۹۶ به فکر پیدا کردن گزینه ای مناسب برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه برای فصل بعد بودند، بازهم به سراغ امیر قلعه نویی رفتند تا به امید موفقیت های سپاهان با قلعه نویی بتوانند خاطرات گذشته را بار دیگر تکرار کنند.

قلعه نویی در بدو ورود همان دستیاران خود را که در تراکتورسازی و ذوب آهن همراه او بودند به عنوان کادر فنی معرفی و پس از آن بازیکنان مورد نظر خود را با توجه به نقاط ضعف و قدرت تیم خریداری کرد. اما آخرین نفری که به تیم فوتبال سپاهان اضافه شده حسام فتاحی بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان نوین و سپاهان است که پس از اتمام دوران بازی به عرصه مربیگری و آنالیز فوتبال روی آورد.

وی در دوران سرمربیگری عبدالله ویسی در تیم سپاهان به عنوان آنالیزور شروع به کار کرد و پس از حضور کرانچار روی نیمکت سپاهان این همکاری قطع شد. فتاحی پس از یک فصل دوری از سپاهان با درخواست امیر قلعه نویی به کادر فنی تیم فوتبال اضافه و به عنوان آنالیزور کار خود را آغاز کرده است.

فتاحی در مصاحبه با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط کنونی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: شرایط تیم در این فصل خیلی بهتر است، قلعه نویی به عنوان پر افتخار ترین تیم ایران به اصفهان آمده و امیدوارم بعد از فصل گذشته که در رده چهاردهم ایستادیم بتوانیم به رده های بالای جدول برگردیم چرا که تیم میل قهرمانی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که کار کردن با قلعه نویی و ویسی، چه تفاوت هایی دارد؟ تصریح کرد: ویسی همواره به کشورهای خارجی سفر می کند، تمرینات مدرنی دارد و امیدوارم ویسی هم هرجا هست، موفق عمل کند. اما سبک مدیریت او با قلعه نویی، دو سبک متفاوت است، قلعه نویی به دلیل این که تجربه مربیگری در تیم ملی و تیم های بزرگی مثل استقلال و تراکتورسازی را دارد، توانایی مدیریتی بالاتر و تجربه بیشتری دارد.

آنالیزور جدیدی طلایی پوشان در مورد این موضوع که آیا تیمش می تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه از تیم های بزرگ کشور است که بیشترین قهرمانی لیگ برتر را دارد، توانسته نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و به جام باشگاه های جهان صعود کند. پرسپولیس در فصل قبل قهرمان شده و همیشه قهرمان لیگ قبلی یکی از مدعیان اصلی است اما سپاهان هم تیم قابل احترامی است و همیشه از این تیم انتظار قهرمانی دارند.

فتاحی در مورد بازی هفته سوم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان در مقابل پیکان، خاطر تاکید کرد: فصل گذشته بازی های پیکان را دنبال می کردم و این تیم را تحت نظر داشتم. شناخت خوبی از این تیم داریم و نقاط ضعف و قوت آن ها را به صورت مکتوب ارائه دادم. به هر حال امیدوارم در این بازی که اولین بازی خانگی فصل با حضور هواداران است را با موفقیت پشت سر بگذاریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458lyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قطبی و منصوریان جزو گزینه‌های سپاهان شدند!