تاریخ انتشار: 1397/05/17 21:07
کد خبر: 135262

برانکو به امیری هم گفته بود در صورت ماندن بازی نمی‌کند

سرمربی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و وحید امیری اعلام کرد در صورت ماندن در این تیم چند هفته ابتدایی را روی نیمکت خواهند نشست.
برانکو به امیری هم گفته بود در صورت ماندن بازی نمی‌کند

 پزشکان در همه جای دنیا برای ورزشکاران مخصوصاً فوتبالیست‌ها دستورالعمل‌هایی در شرایط ویژه در نظر می‌گیرند. مثلاً بعد از تورنمنت‌های مهم مثل جام جهانی، به بازیکنان توصیه شده باید ۱۵ تا ۲۰ روز استراحت کنند و از تمرینات پرفشار بپرهیزند. این توصیه تقریباً در همه جای دنیا رعایت می‌شود، ولی در مواردی که رعایت نشده، عواقب جدی و جبران‌ناپذیری به بار آورده است.

بعد از اینکه تیم ملی کشورمان از جام جهانی برگشت، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو بازیکن تیمش که در روسیه حاضر بودند، اعلام کرد در صورت ماندن در این تیم چند هفته ابتدایی را روی نیمکت خواهند نشست و به آن‌ها بازی نمی‌دهد.در این بین بیرانوند در پرسپولیس ماند و همان‌طور که برانکو اعلام کرده بود، علیرضا به دلیل حضور در جام جهانی و نداشتن تمرینات آماده‌سازی مناسب، دو بازی ابتدایی لیگ برتر را از روی نیمکت آغاز کرد.

در همین مورد شنیدیم برانکو قبل از پیوستن امیری به ترابوزان به او هم گفته بود در صورتی که قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند، باید چند دیدار ابتدایی را از روی نیمکت آغاز کند و وقتی کاملاً آماده شد، رفته رفته به ترکیب پرسپولیس اضافه شود. به نظر می‌رسد به زودی و با آمادگی کامل بیرانوند، گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به ترکیب سرخپوشان اضافه شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwoev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



راهکار برانکو برای نگه داشتن بیرانوند در پرسپولیس