تاریخ انتشار: 1397/05/18 16:08
کد خبر: 135189

تصمیماتی مهم در نشست فوق العاده هیات مدیره پرسپولیس

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی با استقلال خوزستان نشست فوق العاده ای را تشکیل داد که در نوع خود جالب توجه بود.
تصمیماتی مهم در نشست فوق العاده هیات مدیره پرسپولیس

جلسات هفتگی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معمولا روزهای دوشنبه در ساختمان این باشگاه برگزار می شود. اما فوت مادر همسر حمیدرضا گرشاسبی سبب شد تا سرپرست باشگاه پرسپولیس به اهواز سفر کند و جلسه هفتگی آنها با تاخیری چندروزه و در آستانه بازی با استقلال خوزستان بطور فوق العاده برگزار شود.

نشستی که تصمیمات مهمی را در پی داشت و مدیران پرسپولیس تصمیم به رسانه ای کردن بخشی از تصمیمات خود گرفتند.

باشگاه پرسپولیس که به تازگی توانسته است بیش از ۹۵ درصد از قراردادهای فصل گذشته بازیکنان خود را پرداخت کند هیچگونه وجهی را بابت قراردادهای فصل جاری به بازیکنان و کادرفنی خود پرداخت نکرده است.

مدافع عنوان قهرمانی در حالی با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند که قرارداد  اسپانسر اصلی خود را نیز تمدید کرده است و  در چند ماه گذشته نیز پول هنگفتی بابت طلب بازیکنان خارجی پرداخت نکرده است.

پرسپولیس در حالی امشب سومین بازی خود در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان را برگزار می کند که صدای اعتراض بازیکنان این تیم به دلیل بی پولی به گوش می رسید.

از این رو هیات مدیره پرسپولیس در نشست فوق العاده چهارشنبه گذشته تصویب کرد تا قسط اول از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم تا یکشنبه هفته آینده پرداخت شود. خبری که بلافاصله رسانه ای هم شد تا به گوش بازیکنان پرسپولیس برسد و آنها برا انجام مصاحبه درباره مشکلات مالی عجله نکنند و وعده پول دریافت کنند.

مدیران پرسپولیس برای اینکه مقابل هرگونه حاشیه احتمالی را بگیرند چنین جلسه ای را برگزار کردند تا مانع از برهم خوردن تمرکز سرخپوشان در آستانه بازی با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpyr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور به دنبال بازگشت به کورس مدعیان آقای گلی

مظاهری: یادت نرود پرسپولیس تیم بزرگی است
خوش و بش همشهری‌های ملی‌پوش و سرخپوش