تاریخ انتشار: 1397/05/18 20:24
کد خبر: 135153

سورپرایز تازه شفر؛ بهتر از ابراهیمی و جباری!

یکی از بازیکنانی که در دو بازی ابتدایی استقلال به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده و توانسته توجهات را به خود جلب کند رضا آذری است.
سورپرایز تازه شفر؛ بهتر از ابراهیمی و جباری!

 همین دو بازی کافی بود تا خیلی ها آذری را حتی از اللهیار صیادمنش هم بهتر بدانند و او را پدیده این فصل لیگ برتر معرفی کنند. در این میان علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال پا را فراتر گذاشته و ادعایی عجیب را مطرح کرده است.

او درباره آذری می گوید: «من در تیم امید مربیگری می کردم و ایوب اصغرخانی مربی جوانان بود. این بازیکن جوان که رضا آذری نام دارد را به خوبی می شناسم، چون شاگرد ایوب بود و چند جلسه تمرین و چند بازی جوانان را دیدم. فقط در همین حد بگویم اگر رضا آذری به حاشیه نرود و به او میدان بدهند، امثال امید ابراهیمی در مقایسه با او چند پله عقب می مانند در عین حال آذری پاسور خوبی هم هستم و از جباری بهتر پاس می دهد یعنی استقلال می تواند هافبکی داشته باشد که همزمان از ابراهیمی بهتر میدان داری می کند و از جباری بهتر پاس می دهد، اما بقیه جوان تر ها نظیر صیادمنش و… باید خیلی بیشتر تلاش کنند. امیدوارم آذری از خواندن حرف های من مغرور نشود بلکه انگیزه بگیرد، اعتماد به نفس پیدا کند و مطمئن باشد من الکی از کسی این طور تعریف نکرده و نمی کنم.» 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al7zl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم مهم شفر و فتحی؛ جباری باید برگردد؟!