تاریخ انتشار: 1397/05/19 11:41
کد خبر: 135100

استقلال-تراکتورسازی؛تقابل رحمتی و فروزان/چالشی هیجان انگیز پس از قهر و آشتی

گلرهای دو تیم استقلال و تراکتورسازی گذشته پر فراز و نشیبی با هم داشتند.
استقلال-تراکتورسازی؛تقابل رحمتی و فروزان/چالشی هیجان انگیز پس از قهر و آشتی

استقلال و تراکتورسازی امروز از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که یک تقابل جذاب در چارچوب دروازه دو تیم و میان گلرها شکل می‌گیرد.

مهدی رحمتی به عنوان گلر استقلال به احتمال زیاد در ترکیب آبی‌پوشان در دیدار امروز قرار خواهد گرفت و در سوی مقابل محسن فروزان وظیفه حفاظت از سنگر تراکتورسازی را بر عهده دارد.

رحمتی و فروزان پیش از این رابطه پر فراز و نشیبی با هم داشتند که در نهایت منجر به آشتی این دو نفر شد و اختلاف‌ها را کنار گذاشتند.

فروزان که به استقلال علاقه قلبی دارد و این موضوع را بارها عنوان کرده، در لیگ چهاردهم و پس از اختلافاتی که میان قلعه‌نویی و رحمتی شکل گرفت، با پیوستن گلر استقلال به پیکان به این تیم آمد و جانشین او شد تا به پیراهن تیم مورد علاقه‌اش برسد.

استقلال در فصل چهاردهم مشکلات زیادی داشت که مانع نتیجه‌گیری تیم شد و فروزان هم نتوانست در این تیم آشفته توانایی‌های خودش را نشان دهد تا حضورش در استقلال تنها یک فصل طول بکشد.

در نیم فصل دوم بود که فشارها به قلعه‌نویی برای بازگشت رحمتی شروع شد و سرمربی استقلال هم برای خنثی کردن این فشارها ترجیح داد به جای رحمتی یک رقیب دیگر برای فروزان بیاورد و آنهم وحید طالب‌لو بود. با آمدن ‌طالب‌لو به استقلال بازگشت رحمتی منتفی شد و فروزان و طالب‌لو تا پایان فصل در استقلال ماندند که در نهایت با رفتن قلعه‌نویی و آمدن مظلومی، رحمتی هم به استقلال برگشت تا سرمربی جدید آبی‌ها مجبور شود از بین فروزان و طالب‌لو عذر یک نفر را بخواهد و قرعه‌ به نام فروزان افتاد.

فروزان که بابت جدایی از استقلال حسابی ناراحت بود، رحمتی را مقصر این اتفاق می‌دانست و تا مدت‌ها رابطه این دو نفر شکراب بود و حتی در نخستین رویارویی در بازی استقلال - سیاه‌جامگان حاضر نشد با رحمتی دست بدهد.

 رابطه این دو نفر بعد از مدتی خوب شد و پس از آن در تقابل‌های استقلال با صبا و پارس جم در فصل‌های گذشته طرفین قبل از بازی با یکدیگر خوش و بش کردند تا نشان دهند مشکلی ندارند.

امروز این دو بازیکن بار دیگر برابر هم قرار خواهند گرفت و هم رفتار آنها پیش از شروع بازی زیر ذره‌بین خواهد بود و هم عملکردشان در طول نود دقیقه و باید دید کدام یک پیروز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458lpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش گلر متخصص سقوط به لیگ یک برای پیوستن استقلال