تاریخ انتشار: 1397/05/19 15:54
کد خبر: 135057

سوپرایز جدید تراکتورسازی؛ ستاره اسکاتلندی در راه ایران

محمدرضا زنوزی تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی از سورپرایز بزرگ سوم خود رونمایی خواهد کرد.
سوپرایز جدید تراکتورسازی؛ ستاره اسکاتلندی در راه ایران

 باشگاه تراکتورسازی به نظر می رسد قصد ندارد به هیچ وجه حتی یک ساعت از بازار نقل و انتقالات را در خواب غفلت به سر ببرد! چرا که آنها پس از ناکامی های پی در پی خود هم قسم شده اند تا به رویای  دیرینه شان در رقابت های لیگ برتر دست پیدا کنند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

محمدرضا زنوزی یکی از بهترین و کلیدی ترین افرادی بود که می توانست عصر طلایی فوتبال تبریز را رقم بزند، پس از حضور جان توشاک سرمربی سابق رئال مادرید در یادگار امام، او به یکباره با خرید آنتونی استوکس، هری فورستر، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی همگان را در شوک فرو برد تا خط هافبک و خط حمله ای غیر قابل مهار را در اختیار سرمربی موفق و بزرگ تیمش قرار دهد.

نه تراکتورسازی و نه زنوزی و نه هواداران به هیچ عنوان قصد ندارند به دارایی های امروزشان اکتفا کنند! آنها حتی ذره ای اما و اگر را نمی خواهند در آینده تجربه کنند و به دنبال این برنامه حالا دیگر ستاره اسکاتلندی بریتانیا را تا ساعاتی دیگر به باشگاه خود منتقل خواهند کرد تا ترکیب کهکشانی و ترسناک تی تی ها، دیگر جایی برای سوزن انداختن هم نداشته باشد.

لی اروین خرید جدید تی تی هاست که اکنون  23 سال دارد، او در باشگاه لیدزیونایتد سابقه عضویت را داراست و در تمامی رده های سنی تیم ملی اسکاتلند نیز بازی کرده است، همچنین او زیر نظر استیو کلارک دستیار سابق ژوزه مورینیو در چلسی در کیلمارناک کار می کند که توانسته بود در فصل گذشته با 1 پاس گل و 7 گل زده آماری خوب را در خط هافبک این تیم اسکاتلندی از خود به جای بگذارد.

لازم به ذکر  است استیو کلارک انتقال اروین به تراکتورسازی را تائید کرده است و اذعان داشته: او با پیشنهادی سنگین و با ارزش از لیگ برتر ایران روبرو شده است و به زودی جمع ما را ترک می کند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzejz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران تراکتورسازی منتظر باز شدن درب آزادی