تاریخ انتشار: 1397/05/19 18:29
کد خبر: 135038

کاپیتان سرخ‌ها ناراحت از ناکامی سریالی (عکس)

کاپیتان و مهاجم تیم نساجی مازندران به دلیل عدم کسب اولین برد خود در دومین بازی خانگی بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.

pfVsdSBJPn9z

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم نساجی مازندران شب گذشته در دومین دیدار خانگی خود به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت و در نهایت با نتیجه تساوی 1-1 مقابل شاگردان مهدی تارتار متوقف شد تا دستش از کسب اولین برد در لیگ هجدهم کوتاه بماند.

شاگردان جواد نکونام ابتدا توسط محمد عباس‌زاده به گل رسیدند و امید داشتند با ثبت گل‌ها بعدی به اولین برد خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کنند اما با گل دقیقه 52 ابراهیم صالحی این آرزو برای قائمشهری‌ها حداقل تا یک هفته به تعویق افتاد.

اما در این مسابقه محمد عباس‌زاده بسیار خوب ظاهر شد علاوه بر گلی که به ثمر رساند یک موقعیت دیگر برای یاران خود ایجاد کرد و توسط ممشلی به گل تبدیل شد که داور آن را آفساید اعلام کرد و اعتراض نساج‌ها را برانگیخت.

هم‌چنین در دقایق آخر بازی هم اعضای تیم نساجی معتقد بودند که داور برای آن‌ها یک ضربه پنالتی اعلام نکرده است تا در پایان اعتراضات شدیدی به نحوه قضاوت پیام حیدری، بهترین داور فصل گذشته داشته باشند.

همین اتفاقات رخ داده و از دست رفتن برد برای نساجی باعث شد محمد عباس‌زاده آخر بازی با چهره‌ای ناراحت به سمت تماشاگران برود و به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwokg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم سابق پرسپولیس به لیگ برتر برمی گردد