تاریخ انتشار: 1397/05/20 20:29
کد خبر: 134883

آشتی کنان با دخالت و میانجی‌گری گرشاسبی

آتش درگیری‌ها میان لیدرها و کاپیتان‌های پرسپولیس با دخالت سرپرست این باشگاه خاموش شد.
آشتی کنان با دخالت و میانجی‌گری گرشاسبی

پس از کش و قوس‌های فراوان و درگیری‌هایی که میان هواداران در تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس شکل گرفت، در نهایت با دخالت و میانجی‌گری حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه مراسم آشتی‌کنانی با حضور سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و عباس اسماعیل‌بیگی رییس کانون هواداران باشگاه برگزار شد.

آن‌ها پس از صحبت در جلسه خصوصی با یکدیگر، به میان هواداران آمدند و دقایقی برای هواداران صحبت کردند.

حسین ماهینی در این‌باره گفت: از مدیرعامل باشگاه تا افراد دیگر، همه ما فقط به خاطر پرسپولیس اینجا هستیم. خدا را شکر در دو سه سال اخیر چهار تا قهرمانی به دست آوردیم و به جمع ۴ تیم آسیا رسیدیم در حال حاضر هم جزو ۸ تیم برتر آسیا هستیم. همه این دستاوردها به خاطر اتحادی بوده که بین ما وجود داشته است.

وی افزود: همان‌قدری که ما هوادار داریم ۱۰ برابرش دشمن هم داریم. نگذارید افرادی از بین خودمان باعث تفرقه در تیم شوند. شما فکر می‌کنید ما وقتی این صحنه‌ها را بر روی سکوها می‌بینیم خوشحال می‌شویم؟ فکر می‌کنید این‌که عده‌ای حسین ماهینی و عده‌ای سیدجلال حسینی را تشویق می‌کنند، باعث خوشحالی ما می‌شود؟ نه! این‌جا فقط باید اسم پرسپولیس بزرگ شود و عناوین قهرمانی بیاورد که سال‌های سال باعث افتخار شود.

ماهینی تاکید کرد: من هم قبول دارم ممکن است حرفی را بدموقع زده باشم.این حرف ماهینی باعث شد که هواداران حاضر او را تشویق کنند.

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: من را تشویق نکنید. من نمی‌خواهم تشویق شوم. تیم را تشویق کنید. ولی از این به بعد می‌خواهیم هر اختلافی بین‌مان وجود دارد در خود باشگاه حل کنیم و نمی‌خواهیم دشمن‌شاد شویم. ما با وجود دو پنجره‌ی بسته‌ی نقل و انتقالات و تمام مشکلاتی که داریم، می‌خواهیم باز هم عنوان قهرمانی به دست بیاوریم. امسال تیم ما در شرایط حساسی قرار دارد و هیچ وقت شرایط‌مان مثل الان نبوده است. اگر بازیکنی بد بازی کرد تشویقش کنید. تیم ما ۱۲ بازیکن دارد. مهم‌ترین نقطه‌قوت ما برانکو است و شما می‌بینید که این مرد چه عملکرد خوبی دارد و همه ما هم پشت او هستیم.

ماهینی با بیان این‌که اختلاف در خانواده‌ها هم پیش می‌آید، گفت: اینجا در باشگاه هم وجود اختلاف غیرطبیعی نیست. ما هم مثل یک خانواده هستیم.

بازیکن پرسپولیس گفت: ما با همین ۱۲ بازیکن هم می‌خواهیم قهرمان شویم و من این را به شما قول می‌دهم.

سیدجلال حسینی هم در صحبت‌هایی با بیان این‌که بازیکنان پرسپولیس هرچه دارند از هواداران است و بازیکنان در کنار هواداران خواهند بود و برای هواداران می‌جنگند، گفت: هواداران همیشه به پرسپولیس لطف داشته‌اند. من حرف‌های حسین را تایید می‌کنم. امسال سال سختی را در پیش داریم و خواهش می‌کنم به پشت سر گذاشتن این سال سخت فکر کنید و به چیز دیگری فکر نکنید. این مشکلاتی که وجود دارد با حضور شما هواداران حل می‌شود. ما بازیکن هستیم و وظایفی داریم و سعی می‌کنیم این وظایف را به خوبی انجام دهیم. دست‌تان درد نکند. همیشه سنگ تمام می‌گذارید و ان‌شاءالله که ما بتوانیم زحمات شما را جبران کنیم.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: خواهش می‌کنم این مشکلات را کنار بگذارید و از فردا برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم. بازیکنان، مربیان و سایر عوامل تیم می‌آیند و می‌روند اما تنها چیزی که مهم است خود پرسپولیس است. فقط و فقط پرسپولیس مهم است. ما این کار بزرگ را هم فقط در کنار هم می‌توانیم انجام دهیم. همان‌طوری که در دو سال گذشته انجام دادیم. خواهش می‌کنم درگیری و مشکلات را همین الان تمام کنیم. هر مشکلی هم اگر پیش آمد با همدیگر آن را حل می‌کنیم. دست‌تان درد نکند. یا علی(ع).

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kylwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی تکذیب کرد؛هیچ پیشنهادی از طرف باشگاه ترکیه ای به بیرانوند داده نشده است!