تاریخ انتشار: 1397/05/21 12:19
کد خبر: 134815

واکنش مدیرعامل سپاهان به اظهارات مدیرعامل سایپا

مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به اظهار نظر اخیر مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد هزینه‌های این باشگاه اصفهانی واکنش نشان داد.
واکنش مدیرعامل سپاهان به اظهارات مدیرعامل سایپا

 مسعود تابش در خصوص اظهار نظر اخیر درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا، در مورد هزینه‌های باشگاه سپاهان انجام داده، اظهارداشت: من برای درویش احترام زیادی قائل هستم و هیچ موقع صحبتی از ترویج فرهنگ بی‌فرهنگی در فوتبال نکرده‌ام.

وی افزود: تنها صحبت من با درویش این است که او این اطلاعات را از کجا آورده که با این صراحت در مورد قراردادهای ما صحبت می‌کند. ما تنها سند این حرف‌ها را خواستیم و به هیچ عنوان بی‌ادبی نسبت به درویش انجام ندادیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد دربی اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: به نظرم بازی خوبی را خواهیم دید. دربی اصفهان همیشه بازی مهم و حساسی بوده و به نظرم بازی زیبایی را از دو تیم شاهد خواهیم بود. امیدوارم بازی جوانمردانه‌ای را سوی هر دو تیم ببینیم.

تابش در پاسخ به این سوال که کومان بازیکن خارجی جدید سپاهان چه زمانی به صورت کامل می‌تواند برای تیمش به میدان برود، خاطرنشان کرد: او کم تمرین کرده و دیرتر از بازیکنان دیگر به ما اضافه شده است. فکر می‌کنم او هم به زودی به آمادگی 100 درصد می‌رسد و می‌تواند برای سپاهان بازی کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ompal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان نمیتواند جپاروف را جذب کند