تاریخ انتشار: 1397/05/21 23:04
کد خبر: 134721

بازیکنی که میتواند دردسر بزرگی برای استقلال ایجاد کند

مهاجم الجزایری السد در فرمی فراتر از آمادگی قرار دارد و این می‌تواند برای استقلال خطرناک باشد.
بازیکنی که میتواند دردسر بزرگی برای استقلال ایجاد کند

السد موفق شد با برتری قاطع 6 بر صفر برابر الخریطیات از همان روز نخست از سایر مدعیان قهرمانی پیشی گرفته و صدر جدول لیگ ستارگان قطر را به خود اختصاص دهد.

نکته جالب در این میان این بود که بغداد بونجاح، موتور گلزنی الجزایری السد با به ثمررساندن 4 گل از شش گل تیمش در این بازی علاوه بر اینکه عنوان بهترین بازیکن هفته نخست را به خود اختصاص داد، از حالا برای استقلال و وینفرد شفر خط و نشان کشید.

بازیکن الجزایری که زمستان گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل پرسپولیس دیگر تیم ایرانی هم نمایش درخشانی داشت قطعا روز پنجم شهریورماه در تهران یکی از کلیدی ترین بازیکنان السد خواهد بود.

استقلال سال‌هاست که به دنبال اضافه کردن یک افتخار آسیایی دیگر به تاریخچه خودش است و در این راه از مسیر دشوار السد باید عبور کند. السدی که این روزها در بهترین فرم آمادگی قرار دارد دارد و با مهاجم خطرناک خود می‌تواند دردسر بزرگی برای این تیم ایجاد کند.

این بازیکن که هم پابه توپ خوبی دارد هم از در نبردهای هوایی قدرتمند ظاهر می شود در حال حاضر با 9 گل زده در کنار یوسف العربی مراکشی در الدحیل مدعی اول کسب عنوان اقای گلی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود و اوسوالدو فریرا پرتغالی هم امیدوار است تا با اتکا به شم گلزنی بالای این ستاره الجزایری بتواند تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش برود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpwzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقابل استقلال در آسیا بازی نخواهم کرد!