تاریخ انتشار: 1395/04/22 10:37
کد خبر: 274422

سپاهان را دوست دارم / در زمین جواب انتقادها را می دهیم

هافبک سپاهان گفت: مسائل مالی برای من اهمیتی ندارد ویسی مرا خواست، در تیم محبوبم ماندم
سپاهان را دوست دارم / در زمین جواب انتقادها را می دهیم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسین پاپی ، درباره ماندگار شدنش در سپاهان با وجود قرار گرفتن در لیست مازاد عنوان کرد: من ابتدا فکر می کنم استفاده از لفظ مازاد درست نباشد. وقتی من با باشگاه سپاهان قرارداد نداشتم، چطور مازاد بودم؟ باشگاه سپاهان به خاطر مسائل مالی یکسری بازیکن را نخواست که من هم جزو آنها بودم. سقف قرارداد سپاهان در این فصل 700 میلیون تومان است و به همین خاطر آنها اعلام کردند که بیشتر از این مبلغ نمی توانند بپردازند. من به باشگاه گفتم اگر بحث فقط مالی است، من توافق می کنم اما اگر مربی مرا نمی خواهد، می روم که باشگاه خواهان ماندنم شد و در تیم محبوبم ماندگار شدم.

 

او ادامه داد: من چندین سال در سپاهان بازی کردم و این تیم را دوست دارم. برای من در سپاهان مسائل مالی اهمیتی ندارد و دنبال این هستم تا تیمم موفق باشد. امسال هم با تمام توان بازی می کنم.

 

هافبک سپاهان با اشاره انتقادهایی که از جوان شدن این تیم می شود، بیان کرد: ما باید به نظرات احترام بگذاریم. به هر حال کسی که می گوید سپاهان جوان شده و حرفی برای گفتن ندارد، حتما برای خودش بررسی کرده است. ما باید سعی کنیم داخل زمین جواب انتقادها را بدهیم.

 

پاپی در پایان افزود: قطعا یارگیری ویسی بر اساس منطق و با دانش و تفکر صورت گرفته است. اینطور نبوده که همینطور بازیکن جذب شود. او هدفش موفقیت با سپاهان است و ما نیز کمک می کنیم تا بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.


منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y56ma

آخرین اخبار