تاریخ انتشار: 1397/06/20 20:08
کد خبر: 130781

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص شدند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان، در جلسه ای با حضور استاندار و مدیرعامل شرکت مناطق نفتخیز جنوب به طور رسمی معرفی شدند.
مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مشخص شدند

 کیوان بابادی افزود: با توجه به مشکلات ساختاری و مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان و بخشنامه جدید وزارت نفت مبنی بر تیم داری نکردن در بعد حرفه ای، این باشگاه با چالش زیادی رو به رو شد و این امر باعث شد که استاندار خوزستان مشکلات تیم را پیگیری کند.

وی گفت: با دستور استاندار وضعیت مدیریت باشگاه مشخص شد و از این پس من به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به سازمان لیگ معرفی شدم تا مقدمات ثبت قراردادها و کارهای اداری باشگاه را انجام دهم. همچنین مقرر شد به همراه عطا اله بهادری رییس هیات مدیره و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، کار مدیریت باشگاه را انجام دهیم تا مشکلات تیم برطرف شود. 

بابادی در ادامه به انتصاب پنج عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: با توجه به قوانین وزارت نفت نمی توانستیم اعضای هیات مدیره را از بیرون مجموعه نفت انتخاب کنیم لذا ابوذر شجاعی، پیمان ملایی، مهران نصیریان دوست، حسین فرجی و عطااله بهادری که همگی از مجموعه وزارت نفت هستند به عنوان اعضای هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل با توجه به مشکلاتی تیم، و بدهی که از سال 93 باقی مانده بود، بخشی از بدهی با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پرداخت ، و توانستیم جواز حضور در مسابقات را بگیریم.

بابادی گفت: پرداختن به مشکلات باشگاه موجب شد که نتوانیم به برنامه های مدنظر خود بپردازیم و از اهداف اولیه خود دور شدیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم از این پس بتوانیم در کنار یکدیگر و به دور از حاشیه برای موفقیت تیم تلاش کنیم و اختلاف نظر را به خاطر مردم کنار بگذاریم تا مشکلات تیم برطرف و آرامش به تیم برگردد.

وی با بیان اینکه مرزبان جز مربیان با دانش فوتبال ایران است که پیش از شروع مسابقات جزو گزینه های مربیگری تیم نفت مسجدسلیمان بود و حتی از او برنامه خواستیم افزود: مسئولان، بازیکنان، کادر فنی و مردم مسجدسلیمان همگی در یک کشتی قرار داریم لذا امیدوارم با اتحاد و همدلی مشکلات تیم برطرف شده و شاهد نتایج درخشان باشیم.

بابادی گفت: امیدواریم از تعطیلات لیگ به خوبی بهره ببریم و در بازی برابر سایپا با توجه به شناخت مرزبان از این تیم، نتیجه لازم را کسب کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzjd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موافقت نفت مسجدسلیمان با درخواست استقلال