تاریخ انتشار: 1397/06/21 15:35
کد خبر: 130673

علت برکناری پورموسوی از زبان خودش

سرمربی برکنار شده تیم فولاد در پاسخ به مدیران این باشگاه در خصوص قطع همکاری با فولادی ها صحبت هایی مطرح کرد.
علت برکناری پورموسوی از زبان خودش

باشگاه فولاد هفته گذشته به شکل ناگهانی سرمربی خود سیروس پورموسوی را از کار برکنار کرد و خبر از قطع همکاری با او داد.

چند روز پس از این اتفاق، مدیرعامل باشگاه فولاد دلیل این مسئله را نرسیدن باشگاه به اهداف خود و خارج شدن از مسیر از پیش ترسیم شده عنوان کرد.

سیروس پورموسوی اما در پاسخ به این صحبت ها واکنش نشان داده و مطالبی را در گفت و گو با خبرنگار عنوان کرد.

سرمربی سابق فولاد در خصوص علت برکناری خود اظهار داشت: مطمئن باشید این مسئله فوتبالی و فنی نبوده است و ریشه ای داشته که به مسائلی خارج از زمین فوتبال بر می گردد. من در جلسه هیئت مدیره گزارشی از کار خودم و اوضاع تیم دادم که همه چیز هم خوب و منظم بود. هر اتفاقی که درباره برکناری من افتاده، به بعد از آن جلسه مربوط می شود که به یکباره اتفاقات عجیبی افتاد.

او افزود: ما پارسال با توجه به شرایط یک تیم جمع کردیم و وارد لیگ شدیم. بعد از اتمام فصل، یک سری بازیکنان به دلایل مختلف از ما جدا شدند. بدین ترتیب ما لیگ را با یک تیم جدید آغاز کردیم. من به مدیران باشگاه هم گفته بودم که لیست بازیکنان مدنظرم جذب نشدند. وقتی دیدیم توانایی گرفتن بازیکنان مورد نیاز از سوی باشگاه وجود ندارد، لیست را تغییر دادم و تصمیم گرفتم از جوان ها بیشتر استفاده کنم. طبیعتا استفاده از این جوان ها نیاز به زمان دارد و باید به مرور به ترکیب تیم در بازی های مهم اضافه شوند.

پورموسوی در ادامه گفت: اختلاف نظرهایی در باشگاه بین برخی افراد و من وجود داشت که در مسائل مختلفی هم بروز پیدا کرد. این اختلاف ها دلیل مهمی در این تصمیم اتخاذ شده از سوی باشگاه بود.

سرمربی سابق فولاد در پایان خاطرنشان کرد: حرف های زیادی در خصوص مسائل پیش آمده دارم و در زمان مناسب حتما همه آنها را بیان می کنم. بر خلاف آنچه برخی افراد در باشگاه گفته اند، ما اتفاقا طبق اهداف جلو رفتیم و در حال پیشرفت بودیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3695n7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس لرزه‌های اخراج سیروس پورموسوی از فولاد