تاریخ انتشار: 1397/06/22 15:11
کد خبر: 130548

گل محمدی: نمیخواهیم صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری‌ها صحبت کنیم و به دنبال فشار روی داور باشیم.
گل محمدی: نمیخواهیم صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم

 یحیی گل‌‎محمدی در خصوص دیدار آتی تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: امیدواریم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم. ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر ایران است و کار سختی مقابل این تیم داریم. هر دو تیم در لیگ برتر نشان داده‌اند که از کیفیت خوبی برخوردارند و برنده آن تیمی خواهد بود که اشتباهات کمتری داشته‌باشد. برای ذوب و تیم قابلی که دارد، احترام زیادی قائلیم و امیدواریم شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این که آیا تیمش قرار است روی یک جام متمرکز باشد یا برای لیگ برتر و جام حذفی به یک اندازه ارزش قائل است، گفت: الان نمی‌توان در این خصوص صحبت کرد. با تمام قدرت در هر دو جام سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این گونه نیست که صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم. مثل بقیه تیم‌ها روی جام حذفی حساب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم تا آخرین لحظه پیش برویم.

گل محمدی در خصوص شرایط مالی پدیده گفت: خبرهای خوبی به گوش ما رسیده و امیدواریم در هفته آینده این صحبت‌ها عملی شود و دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

وی در رابطه با انتقادات مدیران و مربیان ذوب آهن نسبت به اشتباهات داوری خاطرنشان کرد: در کل باید بگویم که اشتباهات داوری برای تمام تیم‌ها وجود داشته است. ما و ذوب آهن آخرین بازی رسمی که انجام دادیم در هفته ششم لیگ برتر مقابل هم بود و بعد از قرعه کشی جام حذفی اما موج انتقادات از سوی تیم ذوب آهن نسبت به داوری این بازی حسابی بالا رفت. ضمن احترام به تمام صحبت‌ها و نظرات مطرح شده باید یادآوری کنم که پدیده هم در طول چند هفته اخیر از اشتباهات داوری متضرر شده‌است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: نکته جالب اینجاست در بررسی که برای اشتباهات داوری در شش هفته اول لیگ برتر از سوی کارشناسان انجام و اتفاقا در رسانه‌ها نیز منتشر شد، تیم ذوب آهن در بین سه تیم اولی قرار دارد که اشتباهات داوری بیشترین سود را برای آنها داشته و تیم پدیده در بین تیم هایی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل شده است.

وی ادامه داد: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری‌ها صحبت کنیم ولی اگر قرار است تیمی همیشه به مسائل داوری معترض باشد و بعد از آن سود هم ببرد، کار درست پیش نمی‌رود و یک جای آن اشکال پیدا می‌کند.

گل محمدی افزود: ما باید تلاش کنیم فشار را از روی داور برداریم نه اینکه همه چیز را تشدید کنیم و تمرکز داوران را از بین ببریم. اعتقاد دارم که همه داوران فوتبال به دنبال این هستند که قضاوت عادلانه داشته باشند و در این مسیر نقش مربیان بسیار اهمیت دارد که فضا را برای قضاوت عادلانه مساعد و فضای بدور از تنش ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: من از کمیته داوران می‌خواهم روی این موضوع زمان بیشتری بگذارد تا خدای ناکرده حق تیمی ضایع نشود. ما در پدیده سعی کرده ایم همیشه فنی نتیجه بگیریم و از حواشی دور باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458gkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: حاج صفی می‌تواند عیار سپاهان را بالا ببرد/ کی‌روش جزو خوب‌هاست