تاریخ انتشار: 1397/06/22 15:51
کد خبر: 130542

امامی فر: همه می‌دانند علی کریمی به دنبال بازی پاک و سالم است

علیرضا امامی‌فر رویارویی با ملوان را یک بازی و محک خوب برای سپیدرود قبل از رویارویی با پرسپولیس و پیکان دانست.
امامی فر: همه می‌دانند علی کریمی به دنبال بازی پاک و سالم است

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: از زمانی که کادر فنی و مالکان جدید سپیدرود را در اختیار گرفتند، یک برنامه کوتاه‌مدت و یک برنامه بلندمدت برای تیم در نظر گرفته شد. اولین دغدغه ما، آمادگی جسمانی تیم بود که بازیکنان باید به نقطه دلخواه‌مان برسند. در همین راستا به بازی تدارکاتی هم نیاز داشتیم. جام حذفی با زمانی که به یک بازی تدارکاتی نیاز داشتیم، مقارن شده است. بازی با ملوان یک بازی و محک خوب است، قبل از دو دیدار سخت با پرسپولیس و پیکان. با حضور در این مسابقه، می‌توانیم شرایط بهتری برای دو بازی بعدی داشته باشیم.

وی با انتقاد از برخی صحبت‌های مطرح شده توسط مسئولان استانی درباره این مسابقه گفت: در چند روز گذشته از مسئولان شهر و استان صحبت‌هایی شنیدیم که در جهت آرام کردن شرایط نبود. تفکر ما تفکری حرفه‌ای است و با آشنایی که از پورغلامی و بازیکنان ملوان داریم،‌ انتظار داریم بازی جوانمردانه، آرام و تماشاگرپسند انجام دهیم و انجام می‌دهیم. از هواداران دو تیم درخواست می‌کنم که ما را برای ارائه یک بازی زیبا یاری کنند. حساسیت دربی باید باعث شود که دو تیم بازی زیبایی ارائه کنند.

مربی تیم تیم فوتبال سپیدرود تصریح کرد: امیدوارم همه تماشاگران صحیح و سالم به ورزشگاه بیایند و صحیح و سالم به خانه‌های خود بازگردند. اینجا اسطوره‌ای به نام مرحوم سیروس قایقران را داشته که به مرد اخلاق معروف بوده است. توقع داریم همه چیز حرفه‌ای و دوستانه باشد و ممکن است هر نتیجه‌ای رخ دهد. البته چون در جام حذفی هستیم، یک تیم باید پیروز شود. دو تیم تلاش می‌کنند به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

امامی‌فر در واکنش به انتقادات یک خبرنگار از اظهارات تنش‌برانگیز نماینده شهر رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از فرد خاصی نام ببرم. دو تیم تاریخ و شخصیت بالایی دارند. مسلم است که وقتی میهمان دعوت می‌کنید،‌ باید شرایط پذیرایی خوب باشد که فکر می‌کنم این اتفاق افتاده و می‌افتد. شخصیت علی کریمی شناخته شده است و همه می‌دانند به دنبال بازی پاک و سالم است. فکر می‌کنم این اتفاق فردا رخ بدهد. درخواست می‌کنم که هواداران دو تیم، شخصیت خود و تیم‌شان را نشان دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpwvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: سردار بوکان یک تیم ناشناخته است/طرفدار واقعی می داند که چه کسانی به پرسپولیس خیانت کرده اند