تاریخ انتشار: 1397/06/22 16:04
کد خبر: 130541

مهابادی: سپاهان به لحاظ نفرات از ما بهتر و سرتر است اما برای باخت نیامده ایم

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: روی کاغذ شانس سپاهان بیشتر از ماست اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.
مهابادی: سپاهان به لحاظ نفرات از ما بهتر و سرتر است اما برای باخت نیامده ایم

داود مهابادی سرمربی شهرداری ماهشهر در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان در جام حذفی فوتبال گفت: از این که با تیم سپاهان بازی داریم خوشحالم. فوتبالم را از سپاهان شروع کردم. تیم بسیار خوبی است که مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. بازی فردا دو جنبه دارد. جنبه اول کسب تجربه برای تیم ماست و جنبه دوم محک زدن توانایی خودمان است. نتایج خوبی در لیگ یک نگرفتیم اما تیم خوبی داریم و شاهد بازی خوبی خواهیم بود. روی کاغذ شانس سپاهان بیشتر از ماست اما تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

او افزود: سپاهان به لحاظ نفرات از ما بهتر و سرتر است. ما می‌خواهیم این بازی تجربه خوبی برای ما باشد و مردم نیز از بازی لذت ببرند. ما تیم ناامیدی نیستیم و برای باخت نیامده‌ایم. هر تیمی که از فرصت‌هایش استفاده کند برنده است. فیلم بازی سپاهان را دیده‌ایم و تیم توانمندی است. به خلق شگفتی فکر نمی‌کنم و به دنبال کیفیت بالای بازی هستم.

مهابادی همچنین گفت: جام حذفی جام شانس‌هاست. یک تیم لیگ دویی در دو مرحله به تیم استانی خورده و به جمع هشت تیم می‌رسد از طرفی هم دو تیم لیگ برتری به هم می‌خورند. این طرح جذابیت بیشتری دارد و بهتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpoz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال/ کار هوازی آبی ها و حضور فرزند وریا