تاریخ انتشار: 1397/06/22 17:16
رادو بازهم به نیلسون نرسید!
کد خبر: 130533

تلاش های ادامه دار ستاره متعصب پرسپولیس

همچنان آخرین دروازه بان خارجی که با پیراهن پرسپولیس در یک فصل 4 کلین شیت پیاپی به ثبت رسانده، نیلسون کوریا جونیور است.
تلاش های ادامه دار ستاره متعصب پرسپولیس

 علی رغم درخشش های علیرضا بیرانوند در سه فصل اخیر، بسیاری از هواداران پرسپولیس نیلسون را بهترین گلر این تیم در دهه 80 و 90 می دانند؛ دروازه بانی که به عنوان ذخیره گردان به پرسپولیس آمد اما خیلی زود فیکس شد و در طول سه فصل لحظاتی خاطره انگیز را به ثبت رساند و سپس با نظر حمید درخشان از پرسپولس جدا شد. هرچند که همین حالا، به دلیل نمایش های درخشان و البته طلبش از قرمزها نامش همچنان به گوش می رسد.

نیلسون در لیگ های دوازدهم و سیزدهم عملکرد بسیار خوبی داشت و کلین های متعددی را به ثبت رساند. او در حالی دروازه اش را بسته نگه می داشت که در هر بازی چند موقعیت حریف را مهار می کرد و در بسته نگه داشتن دروازه تیمش نقش پررنگی ایفا می کرد.

این گلر برزیلی در لیگ سیزدهم 18 کلین شیت انجام داد و آخرین دروازه بان خارجی محسوب می شود که با پیراهن پرسپولیس 4 کلین شیت متوالی انجام داده است. پس از لوبانفی به پرسپولیس آمد که کیفیتی پایین تر از حد انتظار داشت و البته بوژیدار رادوشویچی که یک ذخیره مطمئن برای علیرضا بیرانوند بوده است.

رادو علی رغم نمایش های خوب، هرگز نتوانسته در قامت گلری مثل نیلسون ظاهر شود؛ البته شاید یک دلیل استحکام خط دفاعی و عدم خلق موقعیت روی دروازه پرسپولیس به اندازه آن زمان باشد. اما رادو حتی در کلین شیت ها هم به نیلسون کوریا نرسیده است. این گلر کروات در لیگ شانزدهم 3 بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه داشت و در آستانه رسیدن به رکورد نیلسون بود اما محسن یوسفی با پیراهن پدیده دروازه اش را گشود.

او دیشب هم در آخرین دقیقه بازی گل خورد نتوانست کلین شیت کند و به رکورد گلر محبوب قرمزها نزدیک شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzg7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شانس دوباره به رادوشویچ چشمک زد