تاریخ انتشار: 1397/06/22 18:16
کد خبر: 130523

قلعه نوعی:مهابادی مربی باهوشی است

قلعه نویی: این بازی حتی از لیگ هم برای ما مهم‌تر است، جام‌حذفی مثل لیگ نیست که قابل جبران باشد.
قلعه نوعی:مهابادی مربی باهوشی است

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری بندر ماهشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: مهابادی شاگرد خود من بوده و مربی باهوشی است. در جام‌حذفی فرصت اشتباه نداریم و حدف می‌شویم. گروه آنالیز ما تیم شهرداری ماهشهر را آنالیز کرده و تنها به دنبال برد هستیم.

این بازی حتی از لیگ هم برای ما مهم‌تر است، جام‌حذفی مثل لیگ نیست که قابل جبران باشد.

شدت تمرینات را بیشتر کردیم و خود بازیکنان هم به این مهم رسیده‌اند که جام‌حذفی شرایط خاصی دارد و محکم‌تر از لیگ بازی خواهند کرد.

کریمی به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. خوشحالم که در این ۲۰ روز گلر شش دانگ ساخته‌ایم و الآن گلر اول و دوم ما مشخص است.

قلعه نوعی در ادامه گفت :داوری بیرون از زمین است و دست من نیست. در این چند سال از این بابت اذیت شدم. از تریبون شما استفاده می‌کنیم و می‌گوییم آقای اصفهانیان یک بازی پیدا کند که تیم‌های من در این چند سال از داوری سود برده باشد. همان اتفاقاتی که برای ذوب‌آهن می‌افتاد امثال برای سپاهان می‌افتد. مسائلی بیرون از فوتبال است و من هم نمی‌دانم مشکلشان با من چیست. اگر قابل حل است، حلش کنند.

بعد از دیدن فیلم داوری بازی، یک عذرخواهی هم نمی‌کنند. با این حال با تمام قوا به میدان می‌رویم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت:روش جدولی در جام‌حذفی بهتر بود و حریف‌های بعدی مشخص می‌شد. (گفتنی است که اکنون بازی‌ها در هر مرحله قرعه‌کشی می‌شود) اما به نظر مکان بازی فینال خیلی مهم است و باید از اول اعلام کنند مثلا فینال در مشهد برگزار می‌شود. جایی باشد که به ما نخندند و امکانات داشته باشد. خرمشهر برای ما عزیز است ولی عزیزتر این است که امکانات رفاهی برایشان ایجاد کرد. این مردم آب ندارند. اگر شما این مردم را دوست دارید، خرمشهر را بسازید. این‌ها، پاک کردن صورت مساله است.

گرد آورنده :مهدی چاروسائی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5mdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرزوی من موفقیت استقلال و پرسپولیس در آسیاست