تاریخ انتشار: 1397/06/22 22:36
کد خبر: 130482

حدادی فر: بعد از من مسلمان و مظاهری کاپیتان هستند

کاپیتان ذوب آهن شکست مقابل پدیده و حذف از جام حذفی را یک غافلگیری بزرگ دانست و به حواشی شکل گرفته در این خصوص واکنش نشان داد.
حدادی فر: بعد از من مسلمان و مظاهری کاپیتان هستند

شکست ذوب آهن مقابل پدیده مشهد با حواشی عجیبی در پایان همراه بود. قاسم حدادی فر، کاپیتان این تیم درباره این شکست و حذف از جام حذفی گفت: بازی خیلی سختی بود، ما بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم. در نیمه دوم هم شرایط مساوی بود و حتی می‌توانستیم در برخی از صحنه‌ها به گل برسیم اما در دقیقه ۹۰ روی یک غافلگیری گل خوردیم و حذف شدیم.

 

وی در خصوص درگیری‌ها و فحاشی بعد از بازی از سوی هواداران عصبانی این تیم گفت: یکی از تماشاگران حرف‌های نامربوطی می‌زد. آنها عصبانی هستند و ما هم عصبانی هستیم اما مطمئن باشید تیم ما خوب است و همه زحمت می‌کشند، امیدوارم نتیجه زحماتمان را بگیریم و در لیگ برتر نتایج را جبران کنیم.

 

حدادی فر درباره ماجرای بازوبند کاپیتانی و اهدای آن به محسن مسلمان گفت: فکر می‌کنم بعد از من مسلمان و بعد رشید مظاهری کاپیتان‌های تیم هستند. در بازی قبلی با پدیده یک سوء تفاهم پیش آمد اما در کل بعد از من محسن مسلمان و رشید مظاهری کاپیتان هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjlrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای ضد و نقیض از وضعیت سلامت ستاره تیم قلعه نویی