تاریخ انتشار: 1397/06/23 10:44
کد خبر: 130456

واکنش فتحی به مصاحبه پیشکسوتان علیه وینفرد شفر

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه پول پروئیچ از محل درآمد این باشگاه در فیفا پرداخت می‌شود، از هواداران و پیشکسوتان استقلال خواست که نسبت به نتایج این تیم صبور باشند.
واکنش فتحی به مصاحبه پیشکسوتان علیه وینفرد شفر

امیرحسین فتحی درباره شرایط استقلال گفت: امیدواریم روز دوشنبه با نتیجه ای آبرومند دل هواداران و اهالی فوتبال را شاد کنیم.

وی درباره تعویق بازی با نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: مسئولان این باشگاه لطف کردند ولی قانون هست وقتی تیمی ۶ بازیکن در تیم ملی دارد نمی تواند بازی کند. از سازمان لیگ و باشگاه نفت تشکر می کنیم که این امکان را فراهم کردند با خیال آسوده تر به بازی با السد برویم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص دیدار با السد قطر و میزان امید باشگاه استقلال برای صعود گفت: قطعا امیدوار هستیم. روز بازی رفت یکی از روزهای بد ما بود. امیدوارم در دوحه روز خوب ما باشد. تیم بسیار از لحاظ روحی و فنی آماده است. فقط فرشید باقری را به خاطر دو اخطاره بودن نداریم. امیدواریم نتیجه آبرومند و خوب بگیریم. امیدوارم پرسپولیس هم صعود کند و در نیمه نهایی آسیا شاهد دربی در تهران باشیم.

فتحی درباره رفع مشکل گرفتن مجوز حرفه ای تاکید کرد: در پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا با حمایت وزارت ورزش و پشتیبانی خوب فدراسیون فوتبال و باشگاه توانستیم با پرداخت بدهی هایی که از باشگاه شکایت شده بود، معضل را حل کنیم و تهدیدی برای ما و پرسپولیس نباشد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت پروئیچ و شکایت این بازیکن گفت: این قضیه جدی است و وی رای قطعی از دادگاه عالی ورزش دارد. از طریق فدراسیون مکاتبه کرده ایم و آماده پرداخت ضرر و زیان هستیم. خطری از این بابت ما را تهدید نمی کند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سئوال که محل پرداخت بدهی پروئیچ از کجاست و پول های بلوکه شده باشگاه استقلال؟ گفت باید باشگاه پرداخت کند. آنها نمی توانند پول بلوکه شده را بردارند. البته پول ما بلوکه نشده است. فقط امکان انتقال و جابجایی پول نیست. با فیفا مکاتبه کرده ایم. فدراسیون هم هماهنگی کرده است که از محل اعتبارات استقلال در فیفا پول را به حساب این بازیکن واریز کنند. تنها پرونده خطرناک ما همین پرونده بود که این مشکل هم حل شده است.

فتحی درباره مصاحبه پیشکسوتان علیه وینفرد شفر یادآور شد: شفر از مربیان با سابقه و رزومه دار در دنیا است. باشگاه با تمام وجود از شفر حمایت می کند. نمی گویم نتایج شفر عالی بوده ولی بد هم نبوده است. هواداران صبور باشند. باید به شفر فرصت بدهیم. شفر مربی خوبی است. پیشکسوتان و بزرگان که دلسوز باشگاه هستند بایستی شکیبا باشند.

وی درباره نتیجه سوپرجام و شکایت گفت: قطعا به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنیم و امیدواریم حق باشگاه را بگیریم.

سرپرست استقلال در پایان درباره اینکه مستندات باشگاه برای شکایت به دادگاه عالی ورزش چیست؟ گفت: اجازه بدهید مستنداتمان را رو نکنیم. امیدواریم با طرح دعوا بتوانیم پیگیر حقوق باشگاه باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exde9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش افشارزاده به مصاحبه منصوریان