تاریخ انتشار: 1397/06/23 12:39
کد خبر: 130447

پرسپولیس-الدحیل؛ آمار سرخ های تهران را بازنده نمیداند

رکوردهای پرسپولیس و الدحیل شاید خیلی متفاوت باشند اما ردی از ناامیدی در آنها نیست. حتی اگر حریف قطری، شکست در لیگ قهرمانان را تجربه نکرده باشد. 6 سال پیش بود که اولسان هیوندای رکورد 9 پیروزی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رساند و در پایان همان فصل، جام قهرمانی را با خود به کره‌جنوبی برد.
پرسپولیس-الدحیل؛ آمار سرخ های تهران را بازنده نمیداند

آن 9 پیروزی متوالی را حالا در کارنامه الدحیل می‌بینیم که قرار است یک هفته دیگر دوباره با پرسپولیس بازی کند و برای رکورددار شدن، به تنها یک پیروزی دیگر نیاز دارد. این تیم در مرحله گروهی ذوب‌آهن را 3 بر یک و یک بر صفر (دو بازی رفت و برگشت)، لکوموتیو را 3 بر 2 و 2 بر یک (دو بازی رفت و برگشت) و الوحده امارات را یک بر صفر و 3 بر 2 (دو بازی رفت و برگشت) شکست داد و با 18 امتیاز به یک‌هشتم رسید که در این مرحله هم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت 8 بر 3 العین امارات را از پیش‌رو برداشت.
بازی رفت مرحله یک‌چهارم را هم الدحیل یک بر صفر از پرسپولیس برد و حالا خود را برای دیداری دوباره با تیم برانکو آماده می‌کند. تیمی که شاید رکوردهایش به اندازه رکوردهای حریف قطری چشمگیر نباشد اما در این فصل از لیگ قهرمانان، در خانه به هیچ تیمی نباخته و به میهمان‌هایش یک امتیاز هم نداده است.
قرمزها در مرحله گروهی نسف‌قارشی، الوصل و السد را در ورزشگاه آزادی شکست دادند و در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم هم الجزیره امارات را با شکست بدرقه کردند. این رکورد اما وقتی جذاب‌تر به نظر می‌رسد که پرسپولیس تیم شکست‌ناپذیر الدحیل را هم بدون امتیاز به قطر بفرستد و خودش برود به نیمه‌نهایی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5mzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشتمین تقابل برانکو با قطری‌ها