تاریخ انتشار: 1397/06/23 21:33
انتقاد شدید قلعه نویی از بازیکنان سپاهان
کد خبر: 130387

قلعه نویی: این پیراهن برای بعضی‌ها گشاد است !

امیرقلعه نویی علیرغم پیروزی سه بر یک تیمش در جام حذفی به بازیکنان خود تاخت و آنها را مورد انتقاد قرار داد.
 قلعه نویی: این پیراهن برای بعضی‌ها گشاد است !

امیرقلعه نویی که به دلیل رسیدن به پرواز در نشست خبری حاضر نشد، در گفتگو با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان در مورد کسب پیروزی 3 بر 1 تیمش گفت: بازی خوبی نبود. من اگر جای آقای تابش بودم، همه بازیکنان را جریمه می کردم؛ بعد از اینکه گل سوم را زدیم، تبدیل به یک تیم مبتدی شدیم.

وی ادامه داد: آنها در نیمه دوم بهتر از ما بودند و تبریک می گویم به آقای مهابادی که تیم خوبی درست کرده اند. ما مثل قبل مشکل نگرشی داریم؛ فکر می کنم که لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان ما بزرگ است و اگر تغییر نگرش ندهیم به مشکل می خوریم. خیلی از بازیکنان ما در حد سپاهان نیستند.

قلعه نویی در مورد اینکه مشکل بازیکنانش چیست، بیان کرد: نگرش مشکل بازیکنان است؛ نمی دانند که در چه تیم بزرگی هستند و چه بازیکنان بزرگی در این تیم بوده اند. نمی دانم چطوری به این تیم رسیده اند؛ فکر می کنم که خیلی راحت به این پیراهن رسیده اند و قدر نمی دانند ولی سپاهان امیرقلعه نویی نمی تواند این مسائل را تحمل کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه با بازیکنانش برخورد می کند یا خیر، توضیح داد: صد در صد؛ اگر بشود شاید بعضی از آنها را هم در اختیار باشگاه بگذارم.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اینکه این موضوع در مورد بازیکنان نیمکت نشین هم صدق می کند، اضافه کرد: نه صحبت من در مورد بازیکنانی است که بازی کردند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که مهابادی با دو تعویض توانست به بازی برگردد و مسلط به بازی شود، گفت: نه مسلط نشدند ما از سه قدم، شش قدم توپهایمان را گل نمی کنیم. وقتی بازی سه هیچ بود مهرداد محمدی گل نمی زند، ایران پوریان نمی زند؛ این ها مشکل ما است که باید حتما برخورد شود. بعضی ها را هم ممکن است در اختیار باشگاه بگذارم؛ این روحیات با من سازگار نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omybg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان اعلام بازیکن خارجی مورد نظر قلعه نویی

قلعه‌نویی همیشه گل می‌خواهد
مهابادی: تعویض هایمان بازی را به تعادل کشید؛