تاریخ انتشار: 1397/06/24 12:45
کد خبر: 130319

کارنامه درخشان داور دیدار پرسپولیس - الدحیل

داور سرشناس ازبکستانی که بهترین داور آسیا بوده، دیدار تیم های پرسپولیس – الدحیل را قضاوت می کند.
کارنامه درخشان داور دیدار پرسپولیس - الدحیل

 با اعلام کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، روشن ایرماتوف داورازبکستانی رسما به عنوان داور دیدار پرسپولیس و الدحیل انتخاب شد. ایرماتوف زاده ۹ اوت ۱۹۷۷ در تاشکند است او در سال ۲۰۰۳ عضو داوران بین‌المللی شد و در سال ۲۰۰۷ برای داوری در مسابقات زیر ۲۰ سال جهان انتخاب شد و دیدار‌های گامبیا با مکزیک و شیلی با کنگو را قضاوت کرد.

این داور ازبک قضاوت مسابقه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۰ بین آفریقای جنوبی با مکزیک را برعهده داشت و همچنین دیدار‌های زیر را قضاوت کرد: انگلستان با الجزایر

آرژانتین با یونان

آرژانتین با آلمان

اروگوئه با هلند.

در جام جهانی ۲۰۱۴، فیفا با انتخاب روشن ایرماتوف به عنوان قاضی مسابقه تیم‌های هلند و کاستاریکا در دور یک چهارم نهایی وی را به عنوان رکورد دار داوری در جام جهانی نه تنها در آسیا، بلکه در جهان مطرح کرد.

ایرماتوف در سال ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین داور آسیا انتخاب شد. او تنها داوری در دنیا است که ۱۱ دیدار در جام جهانی را سوت زده است. روشن ایرماتوف همچنین در جام حهانی ۲۰۱۸ دیدار‌های اسپانیا - مراکش و آرژانتین - کرواسی را داوری کرد.

حالا قرار است چنین داور باکیفیتی، دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل قطر را سوت بزند. دیداری که سرخپوشان تهرانی برای صعود به دور بعدی به برتری با فاصله دو گل در آن احتیاج دارند.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvmdb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت 4 پرسپولیسی در سفر سرخ پوشان به قطر