تاریخ انتشار: 1397/06/24 13:26
کد خبر: 130313

توشاک توجیه نشده،‌ حق با دژاگه بود / درست نیست بازیکن را خُرد کنیم

سیروس دین‌محمدی گفت: اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی است و طبیعی بود از تعویض زودهنگامش ناراحت شود.
 توشاک توجیه نشده،‌ حق با دژاگه بود / درست نیست بازیکن را خُرد کنیم

سیروس دین‌محمدی درباره شکست تراکتورسازی تبریز مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی اظهار داشت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی جذب کرده، اما هماهنگ شدن این‌ بازیکنان نیاز به زمان زیادی دارد. بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند بدنسازی نکرده‌اند و نمی‌شود که بازیکن بعد از یک یا دو هفته بازی کند، بازیکن جدید نیاز به زمان دارد. در بازی با صنعت نفت، تراکتورسازی 3 بر یک از حریف پیش بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازی مساوی شد.

بازیکن پیشین تراکتورسازی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند تعویض‌های توشاک باعث شکست سرخ‌پوشان تبریزی شده است،‌ گفت: تراکتورسازی زمانی که 3 بر یک از حریف پیش بود خیلی خوب بازی می‌کرد. وقتی دژاگه که کاپیتان تیم ملی است را وارد زمین می‌کنید طبیعی است او از تعویض زودهنگامش ناراحت می‌شود. به نظرم توشاک توجیه نشده است! باید یک نفر او را توجیه کند که دژاگه کاپیتان تیم ملی است و وقتی او را پس از ورود به زمین دوباره تعویض می‌کند ناراحت می‌شود. یک بازیکن معمولی هم باشد ناراحت می‌شود،‌ چه برسد به کاپیتان تیم ملی. هر چقدر هم مربی بخواهد تاکتیکی عمل کند،‌ اما بازیکن از این تعویض ناراحت می‌شود. دژاگه حق داشت ناراحت شود.

دین‌محمدی ادامه داد: به عنوان مربی می‌گویم، اگر دژاگه بازیکن معمولی بود، تعویضش ایرادی نداشت،‌ اما او کاپیتان تیم ملی است. درست نیست بازیکن را خُرد کنیم. در سطح بالا فوتبال بازی کرده‌ام و به نظرم طبیعی است دژاگه از تعویضش ناراحت شود.

وی درباره عملکرد جان توشاک در تراکتورسازی تصریح کرد: مربی خارجی که به ایران می‌آید باید 3 بر صفر از مربیان ایرانی جلو باشد. توشاک مربی بزرگی است و در تیم‌های بزرگی هم کار کرده است. الان باید ارزیابی شود که او با بازیکنان ایرانی که همه می‌گویند تاکتیک‌پذیر نیستند، می‌تواند کار کند یا خیر. مسائل روحی و روانی خیلی می‌تواند روی فوتبالیست‌های ایرانی تأثیر بگذارد.

«خیلی‌ها تراکتورسازی را به استیل آذین تشبیه می‌کنند،‌ آیا شما هم همین اعتقاد را دارید؟» پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش عنوان کرد: خیلی از کسانی که من را می‌بینند همین حرف را می‌زنند، اما تراکتورسازی برخلاف استیل آذین هوادار دارد. شاید هواداران بتوانند به تراکتورسازی کمک کنند. امید تراکتورسازی فقط به هوادارانش است و شاید آنها بتوانند بازیکنان را هُل بدهند تا بازی کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان درباره دیدار دور برگشت تیم استقلال مقابل السد قطر و شانس این تیم برای جبران شکست 3 بر یک بازی رفت،‌ به تسنیم گفت: قبول دارم انسان به امید زنده است،‌ اما کار استقلال بسیار بسیار سخت است. نباید در آزادی اینطور به السد می‌باختیم. الان هم باید برویم و اگر هم قرار است حذف شویم شرافتمندانه حذف شویم. حداقل هواداران استقلال هم خوشحال شوند که شرافتمندانه حذف شده‌اند،‌ شاید هم خدا خواست و هر چه زدیم گل شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjz5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان تراکتورسازی متهم به خیانت شدند