تاریخ انتشار: 1397/06/24 18:29
کد خبر: 130267

پرسپولیس - الدحیل؛ چالشی جدی اما با زیبایی خاص / برانکو مرد روزهای سخت

دیدار پرپسولیس و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و چشم انتظاری میلیونها هوادار برای کامبکی دیگر .
پرسپولیس - الدحیل؛ چالشی جدی اما با زیبایی خاص / برانکو مرد روزهای سخت

امین یزدانی؛ بازی فصل گذشته پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان دقیقا درچنین مرحله ای و در شرایط نابرابری برگزار شده بود، که در پایان با تعویض های فوق العاده برانکو منجر به کامبک رویایی پرسپولیس و صعود ازاین مرحله گردید.

دیدار این هفته شاگردان مصمم برانکو در مقابل شاگردان تا بن دندان مسلح نبیل معلول مربی خوشفکر تونسی الدحیل قطر که با تمامی بازیکنان بین المللی اش به تهران آمده ، مهمترین وحساس ترین بازی شاگردان برانکو بشمارمی رود که دوباره در این مرحله نیاز به یک کامبک فوق العاه می باشد.

پرسپولیس اگرچه نسبت به فصل گذشته از نیمکت بسیار ضعیفی برخوردار است،اما با توجه به این که از هواداران پرشوری برخوردار می باشد، می تواند از این پتانسیل بالقوه در راستای پیروزی و زیرفشار قرار دادن حریفی استفاده کند که خود در بازی های داخلی اش از چنین نیرویی، به شدت بی نصیب است.

انرژی و آدرنالینی که می تواند ازسکوها وارد زمین شود، برگ برنده پرسپولیس ،سوای برنامه های تاکتیکی برانکو و چاشنی تعصب ایرانی که از آن در فوتبال، به نام نفس دوم نام برده می شود، می تواند به کمک پرسپولیس در این بازی کلیدی بیاید.

غیبت نعمتی و احتمال نبود بشار رسن در چنین دیدار حساسی، می تواند تاثیرات منفی در برنامه برانکو داشته باشد و این امر زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که گادوین منشا را در بدترین شرایط خود می بینیم و بازیکنان جوان نیمکت این تیم در چنین دیدارهایی تجربه لازم را ندارند .اما ازطرفی انسجام و استحکام خط دفاعی ، دوندگی ،پرس و توپ گیری بی نقص خط میانی و آمادگی عالیشاه و فرصت طلبی های علی پور می تواند تا حدود زیادی ،ضعف های قرمز پوشان پایتخت را به حداقل برساند.برانکو وشاگردانش باید از بازی احساسی که ممکن است ازسکوها به زمین منتقل شود،به شدت بپرهیزند و عجله وشتاب بی مورد را ازبرنامه های خود خارج کنند.

پرسپولیس می تواند با یک بازی منطقی و با برنامه و به دور از احساسات کاذب ،ابتدا به گل نخست دست یابد و سپس در انتظار یک فرصت مناسب،ضربه کاری بر پیکر الدخیل وارد کند تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.گرچه چنین کاری سخت ودشوار بنظر می رسد،اما در منطق فوتبال ،همه چیز شدنی است،به شرطی که برای آن برنامه حساب شده ای داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvmzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباهات سریالی سرخپوشان در ثبت رسیدن گل الدحیل
پرسپولیس امیدوار به صعود در آزادی