تاریخ انتشار: 1397/06/25 10:36
کد خبر: 130190

بزرگترین دغدغه برانکو با رای کادر پزشکی برطرف شد

بزرگترین دغدغه برانکو ایوانکوویچ با نظر کادرپزشکی مبنی بر مثبت بودن شرایط حضور بشار رسن در ترکیب برطرف شد.
بزرگترین دغدغه برانکو با رای کادر پزشکی برطرف شد

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که در جریان دیدار تیم ملی عراق و کویت دچار مصدومیت شد، با تلاش کادرپزشکی شرایط حضور در دیدار مقابل الدحیل را به دست آورد.

رسن که روز چهارشنبه به تهران بازگشته بود با اعلام مصدومیت مچ پا به کادرفنی، بازی مقابل نساجی مازندران را از دست داد. این بازیکن بلافاصله به دستور برانکو در اختیار کادرپزشکی قرار گرفت تا شرایط و برنامه ریزی لازم برای مداوا را پشت سر بگذارد.

تمرینات اختصاصی در کنار فیزیوتراپی فشرده در نهایت جواب داد و این بازیکن روز گذشته در تست تمرین گروهی نیز توانست حاضر شود تا بزرگترین دغدغه برانکو برای این پست برطرف شود.

سرمربی کروات سرخپوشان در روزی که سیامک نعمتی را در اختیار ندارد، امید به عملکرد 11 بازیکن اصلی تیمش دوخته است و غیبت بشار رسن می‌توانست برنامه‌های تاکتیکی تیم را دچار بحران کند اما در نهایت تلاش کادرپزشکی و پیگیری این بازیکن جواب داد و او قادر به همراهی این تیم خواهد بود.

با این حال بعید است او بتواند نمایش ایده آل و کاملا آماده‌ی پیش از خروج از پرسپولیس را به اجرا بگذارد و همچنان از ناحیه مچ احساس درد دارد اما کادرپزشکی به دنبال این است تا با اقدامات موردنیاز این مساله را برطرف و درد را در زمان بازی کاهش دهد. بشار رسن که با حضور در این بازی ریسک بزرگی را برای بهبودی کامل پشت سر خواهد گذاشت، یکی از ستاره‌هایی است که برانکو برای تغییر جریان بازی و جبران شکست در بازی رفت به او امید دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpw7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الدحیل در ورزشگاه آزادی به دردسر خواهد افتاد