تاریخ انتشار: 1397/06/25 12:39
کد خبر: 130177

حتما از گزارشگر بازی صنعت نفت و تراکتورسازی شکایت خواهیم کرد!

گزارشگر بازی صنعت نفت و تراکتورسازی به واسطه حرف های عجیب و انتقادی اش از تیم شهرش اکنون در معرض شکایت این باشگاه قرار گرفته است.
حتما از گزارشگر بازی صنعت نفت و تراکتورسازی شکایت خواهیم کرد!

یکی از نکات جنجال برانگیز و عجیب بازی نفت آبادان و تراکتورسازی گزارش علیرضا عرب زاده گزارشگر شبکه محلی بود. در حالی که معمولا گزارشگران شهرستانی موضع حمایتی نسبت به تیم های شهرشان دارند در بازی صنعت نفت و تراکتورسازی اتفاق تازه ای رخ داد و گزارشگر بازی از تیم شهرش یعنی صنعت انتقادهایی جدی کرد و این در حالی رخ داد که روی سکوهای تختی نیز جو ملتهبی وجود داشت. امروز اما گزارشگر این بازی دلایلی را برای گزارشش عنوان کرد که با واکنش باشگاه صنعت نفت همراه بوده و ممکن است برای این گزارشگر تبعاتی را هم به همراه داشته باشد.

 

مهران فرقانی مدیراجرایی صنعت نفت آبادان درباره حرف های عرب زاده در "ورزش3 "  گفت:« اول باید بگویم ایشان در حرف هایش چند مورد کذب را گفته است که باید حتما به آن ها اشاره کنم. او گفته است که علی قربانی مهاجم سابق استقلال را چون دو میلیارد از باشگاه می خواست نتوانستیم جذب کنیم و رفتیم بازیکن خارجی با همین میزان مبلغ را آوردیم اما من باید بگویم که این حرف کاملا کذب است چرا که آقای قربانی خیلی هم علاقمند بود به آبادان بیاید ، مشکل ما مبلغ قرارداد نبود ضمن اینکه ایشان دو میلیارد از ما نمی خواست. ما سقفمان را که یک میلیارد و دویست میلیون است به او می دادیم اما همسر علی قربانی معلم است و به خاطر ایشان نتوانست به آبادان بیاید.»

 

مدیر اجرایی نفت آبادان همچنین اضافه کرد:« او گفته که رقم قرارداد جاسم کرار یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است که این هم دروغ است. او درباره رفتن شیمبا هم دروغ می گوید ضمن اینکه گفته است شهر کوچک است و همه همدیگر را می بینند. من می خواهم جواب او را بدهم که مگر ما در این شهر زندگی نمی کنیم؟ مگر ما این مردم را نمی بینیم؟ فقط ایشان با مردم چشم در چشم می شود؟» او افزود: «از مصاحبه گزارشگر بازی متعجب هستم، مگر ایشان مسئول نقل و انتقال باشگاه است که این حرف ها را می زند. او حتی به عنوان گزارشگر حق کارشناسی هم ندارد. من همین جا می گویم که باشگاه حتما شکایت نامه ای را که نوشته به صدا و سیما خواهد فرستاد.

عرب زاده می گوید مردم به او فشار آورده اند و به همین خاطر آن حرف ها را زده اما چرا ما چنین چیزی را نمی بینیم. ایشان می گوید باشگاه چرا کانال های تلگرامی را نمی بندد اما به نظر ما مشکل اصلی همان کانالی است که این اقای گزارشگر از طریق تریبونی به این بزرگی تیم را تخریب می کند. الان هفته ششم لیگ است و تیم هم در جام حذفی تراکتور را برده و صعود کرده ، آن وقت او می گوید مردم نگران سقوط تیم هستند؟ تیمی که تا الان 5 امتیاز گرفته چرا باید سقوط کند؟ مگر سال قبل فقط دو امتیاز نگرفته بود؟ متاسفانه این حرف ها تکراری و نخ نما شده است. این ها تا هفته قبل می گفتند باید قول آسیایی شدن بدهید و الان هم می گویند ما نگران سقوط هستیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al86y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جاسم کرار در اردوی صنعت نفت