تاریخ انتشار: 1397/06/25 19:34
کد خبر: 130119

توفیقی 10 تا کت در باشگاه استقلال آویزان کرده بود!

ملی‌پوش اسبق استقلال در واکنش به مصاحبه پندار توفیقی گفت: فعالیت در نفت‌وگاز چه ربطی به یارگیری در فوتبال دارد؟
توفیقی 10 تا کت در باشگاه استقلال آویزان کرده بود!

در آستانه بازی برگشت با السد قطر، رضا حسن‌زاده تأکید دارد که هنوز استقلال شانس صعود دارد و نباید همه چیز را تمام شده تلقی کرد. دیروز در مورد اتفاقات و شرایط کنونی آبی‌ها با ملی‌پوش اسبق استقلال همکلام شدیم.

استقلال مثل منچستر و بارسا

قبول دارم شکست در تهران بسیار سنگین بود. این را هم می‌پذیرم که کار سختی را در دوحه پیش رو داریم. هواداران قطعاً به دشواری کار واقف هستند، اما همه این موارد دلیل نمی‌شود از همین حالا استقلال را حذف شده تلقی کنیم. اتفاقاً باید با امید به صعود وارد زمین شویم. این امید اصلاً واهی نیست بلکه در دنیای فوتبال بار‌ها شاهد تحقق آن بوده‌ایم. شما بازی منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۹ را فراموش کرده‌اید؟ همان دیداری که منچستری‌ها فقط یک درصد برای جبران عقب‌ماندگی خود شانس داشتند، اما از همان یک درصد به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و طی ۳ دقیقه، ۲ گل زدند و قهرمان شدند یا همین ۲ سال قبل بود که بارسلونا شکست سنگین در بازی رفت با حساب ۴ بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن را با برتری ۶ بر یک عوض کرد. اگر منچستریونایتد و بارسلونا توانستند آب رفته را به جوی بازگردانند، استقلال هم می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا همین کار را بکند. باید به لحاظ روانی روی تیم کار کنند و آرام آرام به بازی مسلط شوند. زدن گل اول بسیار مهم است.

نفت و گاز چه ربطی به فوتبال دارد؟

آقای توفیقی در مصاحبه‌ای از فعالیت خود در عرصه نفت و گاز حرف می‌زنند. انرژی یک حوزه کاملاً تخصصی محسوب می‌شود و به افراد متخصص نیاز دارد. دقیقاً عین فوتبال که متخصصان خودش را می‌خواهد. اگر تخصص آقای توفیقی مسائل مربوط به نفت و گاز بوده، پس برای چه وارد حوزه فوتبال شده و در تخصصی‌ترین امر پیش‌فصل که بستن تیم بود، نظر می‌داد؟ آقای توفیقی، شما اصلاً در زمین فوتبال تکل زده‌ای؟ شما اصلاً لباس ورزشی به تن کرده‌ای که در مورد یارگیری‌های ما حرف می‌زدید؟ اگر هم می‌خواستید کمک‌حال استقلال شوید، باید در حوزه‌های مالی فعالیت می‌کردید نه اینکه سراغ مبحث فوق‌العاده تخصصی یارگیری بروید. فوتبال یک تخصص است. الان مگر من می‌توانم در مورد دکل نفت و فشار چاه گاز حرف تخصصی بزنم؟ فوتبال هم قاعده و تخصص خودش را دارد و قرار نیست، چون پدیده محبوبی است، هرکس خودش را وارد آن کند و در موارد تخصصی آن اظهارنظر کند.

کت‌های آقای مدیر 

آقای توفیقی در ساعات پایانی شب با بازیکنان عکس می‌گرفت. ما که هنوز آن را فراموش نکرده‌ایم. حالا الان می‌گوید به دستور شفر آن‌ها را خریده است. آقای توفیقی با هرکدام از بازیکنان که جذب می‌کرد، عکس می‌گرفت و در هر عکس هم یک کت جدید می‌پوشید. فکر کنم ۱۰ تا کت در باشگاه استقلال آویزان کرده بود و برای هر انتقال یکی از آن‌ها را می‌پوشید. البته ماحصل همه این نفرات جذب شده این است که به نظرم شفر حداقل تا ۶ ماه دیگر نمی‌تواند روی آن‌ها حساب باز کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvve6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال ۵۰ درصد خودش هم باشد ما امیدواریم موفق شود