تاریخ انتشار: 1395/04/22 12:08
پزشک سرخپوشان؛
کد خبر: 274393

از وضعیت بازیکنان پرسپولیس راضی هستم

پزشک پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان تیم گفت: با فشار بالای بدنسازی در اردو مصدومیت طبیعی است
از وضعیت بازیکنان پرسپولیس راضی هستم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، دکتر علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس در خصوص اردوی این تیم در اردوی اوکراین گفت: با تدارکی که باشگاه دیده خوشبختانه بازیکنانم مشکلی ندارند و غذای ایرانی و ورزشی هم در دسترس بازیکنان هست و تا الان که مشکلی وجود نداشته و امیدوارم تا پایان اردو هم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی درباره تمرینات پرفشار پرسپولیسی‌ها و مصدومیت‌هایی که برای برخی از بازیکنان به وجود آمده اظهار داشت: با توجه به ماهیت دوران بدنسازی که سخت‌ است به هر حال فشارهایی به عضله و اسکلت بازیکنان می‌آید اما سعی کردیم با درایت کادر پزشکی این مسائل حل شود. یکی دو مورد مصدومیت وجود داشت که با برنامه‌هایی که داشتیم در حال رفع شدن است و ‌آماده شروع فصل خوبی هستیم.

پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت سیدجلال حسینی تصریح کرد: او درگیر درد از ناحیه عضله پشت پا بود و به دلیل اهمیت موضوع تدابیری اندیشیدیم تا با ام‌آر‌آی وضعیت او مشخص شود. کارهایی که باید انجام می‌شد صورت گرفت و او در این مدت استراحت فعال داشت و از سه روز قبل هم به تمرینات برگشت اما اینکه از او در بازی‌ها استفاده شود یا نه در حیطه اختیارات کادر فنی است.

وی درباره وضعیت وحید امیری و فرشاد احمد‌زاده هم افزود: این دو بازیکن به خاطر درد از ناحیه عضله چهارسر دچار مشکل بودند و در حال پیگیری شرایط آنها هستیم. این دو بازیکن صددرصد در اختیار تیم فعلا نیستند و شرایط برای بازگشت آنها به تمرینت ایجاد نشده است. البته به هر حال این مشکلات طبیعی است چراکه پرسپولیس 4 بازی تدارکاتی انجام داده و صبح و عصر تمرین کرده و بازیکنان فشار زیادی را تحمل کردند اما با فشاری که وجود دارد بازیکنان از نظر بدنی در شروع لیگ عملکرد خوبی خواهند داشت.


منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr5pq

آخرین اخبار