تاریخ انتشار: 1397/07/17 14:08
کد خبر: 126971

هیچ‌کس به فکر پدیده نیست/ هر هفته وعده‌های تکراری می‌شنویم!

محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: برای حل مشکلات مالی هر هفته وعده‌های تکراری می‌شنویم که هیچ‌کدام از آنها عملی نمی‌شود.
هیچ‌کس به فکر پدیده نیست/ هر هفته وعده‌های تکراری می‌شنویم!

محمد حسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شرایط تیم پدیده و مشکلات مالی بازیکنان گفت: در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و در جام حذفی هم به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کردیم. کارمان را تا الان به‌خوبی انجام دادیم ولی هنوز مشکلات مالی حل نشده و هر هفته وعده‌های تکراری می‌شنویم که هیچ کدام از آنها عملی نمی‌شود. حالا هم منتظریم تا ببینیم چه زمانی مشکلات حل می‌شود.

وی  در خصوص اینکه چرا قبل از شروع فصل از پدیده جدا نشد عنوان کرد: فصل قبل مشکلات زیادی داشتم و می‌توانستم جدا شوم. قبل از شروع فصل قول‌هایی دادند و 30 درصد از آنها را عملی کردند. ما هم تصور کردیم که باشگاه چراغ‌سبز نشان داده و نمی‌دانستیم که قرار است بعدها باز هم مشکل ایجاد شود. الان همه بازیکان مشکل دارند و هیچ‌کس هم به فکر پدیده نیست. شما ببینید دیگر تیم‌های بالای جدول چگونه حمایت می‌شوند و شرایط ما با آنها قابل قیاس نیست.

مدافع تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: قبل از بازی با فولاد هم مشکلاتی درست شد که ممکن بود تاثیر منفی داشته باشد ولی در زمین مسابقه با تلاش و با غیرت بازی کردیم و برنده شدیم. تعصب و غیرت همیشه جواب نمی‌دهد و اگر مشکلات حل نشود قطعا تمرکز بازیکن در زمین به هم می‌ریزد و تیمی هم که زیاد اشتباه کند قطعا نتیجه نخواهد گرفت. امیدوارم مسئولان به داد پدیده برسند و مشکلات مالی را حل کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5omz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست بلند غایبین پدیده به سود پرسپولیس تمام می شود!