تاریخ انتشار: 1397/07/17 15:46
کد خبر: 126955

آقای گل محمدی اعجوبه ای است برای خودش!

محمدقنبری مدافع تیم پدیده مشهد می گوید پدیده هم در جام حذفی و هم در لیگ مدعی عنوان قهرمانی است اما حمایتی از این تیم نمی شود.
 آقای گل محمدی اعجوبه ای است برای خودش!

محمد قنبری مدافع تیم پدیده درباره بازی با فولاد گفت: خدا را شکر که این بازی مقابل فولاد را توانستیم ببریم و به مرحله بعد برویم. بازی خیلی سختی بود اما با تلاش بچه ها موفق شدیم برد را به دست بیاوریم. انشالله در جام حذفی هم مثل لیگ نتیجه خوبی بگیریم و آقا یحیی و آقا ساکت الهامی را روی سفید کنیم.

 

وی همچنین درباره تعویضش هم اظهار داشت: تعویض تاکتیکی بود و مشکل خاصی نیست. جای من آقای منصوریان آمد و عملکرد خیلی خوبی هم داشت. من صحبتی با آقا یحیی در این باره نکردم، ایشان بزرگ ماست و حرف حرف ایشان است.

 

مدافع سابق تیم شهرداری تبریز درباره نتایج این تیم در لیگ برتر و همچنین آینده تیم پدیده هم اظهار داشت: انشاءالله اگه از نظر مالی به تیم رسیدگی شود همین طور ادامه میدهیم در تیم همدلی داریم و با زحمت زیادی که آقا یحیی و آقای عسکری و آقای ساکت می کشند انشاءالله نتیجه بگیریم و همین جایگاه را حفظ کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا بازی بعدی در لیگ که مقابل فولاد است، سخت تر از جام حذفی خواهد بود یا خیر گفت: نه همه موارد تاکتیکی از تیم فولاد را می دانم چون بازی کردیم. بازی تکرار خواهد شد و انشاءالله میبریم چون به سه امتیاز بازی نیاز زیادی داریم.

 

قنبری درخصوص شرایط تیم پدیده و حمایت مسئولان هم گفت: وضعیت باشگاه طوری است که مسئولان شهر مشهد به فکر تیم نیستند و تیم را رها کرده اند، ولی شهردار تا حالا کمک کرده است. من تا حالا 20% از قرارداد گرفتم و کل تیم همین بیست درصد را گرفته اند. البته بعد از هر برد مقداری پاداش هم به قرارداد اضافه می شود.

 

این مدافع بلند قامت در پایان ضمن تمجید از کادرفنی پدیده، گفت: آقای گل محمدی اعجوبه ای است برای خودش! مرد خیلی خوبی است و برای من هم زحمت کشیده و من دست بوس ایشون هستم که به من اعتماد کرد و فرصت بازی داد. امیدوارم امسال بتوانیم سهمیه بگیریم چرا هم در لیگ وهم در جام حذفی مدعی هستیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvyvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقایی که می خواست به پدیده پول بدهد ناپدید شد!