تاریخ انتشار: 1397/07/17 17:42
کد خبر: 126940

بازی حساس حریف آسیایی پرسپولیس با الدحیل لغو شد

کمیته برگزارکننده رقابت های لیگ ستارگان از لغو بازی بزرگ این فصل به خاطر بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
بازی حساس حریف آسیایی پرسپولیس با الدحیل لغو شد

 بعد از شکایت سرمربی پرتغالی السد به خاطر فشردگی بازی های این تیم تا جدال برگشت با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا کمیته برگزارکننده لیگ ستارگان از لغو جدال بزرگ السد – الدحیل در روز 29 مهرماه در هفته دهم لیگ ستارگان خبر داد.

با توجه به این که دیدار برگشت پرسپولیس با السد روز اول آبان 97 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود السدی ها طبق برنامه باید روز 28 مهرماه یعنی سه روز زودتر از این بازی در لیگ ستارگان جدال مهم و سرنوشت سازی با الدحیل رقیب اصلی خود در راه قهرمانی فصل برگزار می کردند که با توجه به اهمیت بازی برگشت نیمه نهایی کمیته برگزارکننده لیگ ستارگان با لغو این بازی موافقت کرد.

به این ترتیب اوسوالدو فریرا و شاگردانش بدون این که با الدحیل روبرو شود با استراحت کافی و بدون فشردگی خاصی راهی سفر به تهران می شود تا برای بازی برگشت با پرسپولیس آماده شود. این تیم در دور رفت با یک گل به شاگردان برانکو باخت و حالا چشم به جبران این نتیجه در تهران دارد تا فینال آسیا را از دست ندهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pp6p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تمجید AFC از دفاع بی‌نقص پرسپولیس در دیدار مقابل السد