تاریخ انتشار: 1397/07/17 18:42
کد خبر: 126932

تغییر موضع استقلال در قبال گلر ناراضی

مسئولان باشگاه استقلال بعد از موضع گیری تند و تهدید به برخورد با گلر شیرازی و احضار او به کمیته انضباطی، تا حدی تغییر موضع دادند تا بحران‌های ایجاد شده به نحوی مدیریت شود.
تغییر موضع استقلال در قبال گلر ناراضی

جنجال‌های ایجاد شده پیرامون جدایی‌طلبی دروازه‌بان نیمکت‌نشین شده استقلال هنوز فروکش نکرده است. با اوج گرفتن بعضی از اعتراضات پیرامون اتفاقاتی که برای سیدحسین حسینی افتاد مسئولان این باشگاه بعد از موضع گیری تند و تهدید به برخورد با گلر شیرازی و احضار او به کمیته انضباطی، تا حدی تغییر موضع دادند تا بحران‌های ایجاد شده به نحوی مدیریت شود. با بازگشت وینفرد شفر با کاروان استقلال به تهران و صحبت‌هایی که مربی آلمانی با سران باشگاه داشت از دیروز صبح روند رسیدگی به اعتراضات سیدحسین حسینی شکل دیگری به خود گرفت گرچه همه چیز به پایان اردوی تیم ملی و بازگشت این بازیکن از این اردو موکول شد.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه دیروز بعد از نشستی که با وینفرد شفر داشت تصمیم گرفت با برگزاری جلسه میان مربی آلمانی و حسینی سوءتفاهمات به وجود آمده را مسالمت‌آمیز حل و فصل کند بلکه با این اقدام با یک تیر دو هدف را نشانه برود. اول اینکه بحران به وجود آمده میان سرمربی و گلر استقلال برطرف شود در ثانی زمینه برای به جریان افتادن دوباره روند مذاکرات برای تمدید قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال به جریان بیفتد. سرپرست باشگاه که تصور می‌کرد شفر هم تمایل به برخورد شدید با جنجال‌سازی و بی‌انضباطی دروازه‌بان جوان استقلال دارد وقتی در نشست با این مربی کارکشته پی برد شفر اصلاً جنبه تهاجمی ندارد و بیشتر دنبال آرام کردن اوضاع متشنج اطراف تیم است وقتی با توصیه او مبنی بر اینکه باید قرارداد حسینی هرچه سریع‌تر تمدید شود، روبه‌رو شد تلاش کرد بتواند با مدیریت بحران‌ها از اوج گرفتن بیشتر حواشی اطراف تیم جلوگیری کند.

به همین خاطر از ساعات اولیه صبح دیروز تلاش‌ها برای کشاندن سیدحسین حسینی به ساختمان باشگاه برای برگزاری نشست با وینفرد شفر آغاز شد. در این راه استقلالی‌ها که تنها چند ساعت فرصت داشتند تا این نشست را برگزار کنند در نهایت به بن‌بست خوردند، چون هم سیدحسین باید در اردوی تیم ملی حاضر می‌شد و هم اینکه وینفرد شفر برای استراحت و تجدید دیدار با خانواده اش در مسیر فرودگاه امام خمینی و سفر به امارات قرار داشت. خطیر معاون ورزشی استقلال که طی ۴۸ ساعت گذشته مدام با شفر و همین‌طور حسینی در تماس بود تا بحران‌های اخیر را به پایان برساند وقتی از دروازه‌بان ناراضی استقلال خواست قبل از حضور در اردوی تیم ملی در نشست باشگاه و کمیته انضباطی حاضر شود با پاسخ منفی سیدحسین روبه‌رو شد. گلر شیرازی که حسابی از مصاحبه‌ها و موضع گیری تند روز یک‌شنبه ناراحت بود با بیان اینکه فعلاً تمام تمرکزش روی تیم ملی است تا نماینده شایسته استقلال در جمع ملی‌پوشان باشد در واکنش به دعوت باشگاه اعلام کرد ترجیح می‌دهد بعد از بازگشت از اردو در این نشست حاضر شود.

در این بین جو به راه افتاده در فضای مجازی هم تأثیر زیادی در روند اتفاقات میان باشگاه و گلر ناراضی داشت. حتی در این بین کامنت حمایتی که سیداحمد خمینی نوه امام (ره) از حسینی منتشر کرد و با صراحت از آینده درخشان این بازیکن در استقلال نوشت حسابی سر و صدا کرد تا فشار‌ها روی باشگاه برای جمع و جور کردن این بحران بیشتر شود. شاید به همین خاطر بود که یکی از مسئولان باشگاه استقلال در تأیید روند اخیر در خصوص بازیکن معترض گفت: «مسلماً نشست دو هفته آینده سیدحسین حسینی با فتحی سرپرست باشگاه و وینفرد شفر در سرنوشت آتی طرفین تعیین‌کننده خواهد بود، چون هم امکان دارد اختلافات از بین برود و قرارداد تمدید شود و هم اینکه ممکن است اوضاع چندان بر وفق مراد پیش نرود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exap6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه بزرگ استقلال چگونه ختم به خیر شد؟