تاریخ انتشار: 1397/07/18 11:32
کد خبر: 126861

گرشاسبی: ما پادوی پرسپولیس هستیم/ یکی دو رسانه به شکلی عجیب ما را می‌زنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در موفقیت‌های پرسپولیس هیچ نقشی ندارم! ما پادوی پرسپولیس هستیم.
گرشاسبی: ما پادوی پرسپولیس هستیم/ یکی دو رسانه به شکلی عجیب ما را می‌زنند

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص وضعیت این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس، بحث مشکلات ارزی این باشگاه، انتقاداتی که به او می‌شود و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

*ابتدا در مورد وضعیت پرسپولیس صحبت کنید همه چیز خوب است؟
 
ما مشکلی نداریم. برانکو برای تمام روز‌ها و لحظات برنامه دارد و خوشبختانه تمرینات هم با برنامه ریزی و طبق نقشه‌های برانکو پیش می‌رود. انشاء‌الله در چند روز آینده هم بازیکان ملی‌پوشان به اردو بر می‌گردند تا تیم کامل شود.

*با توجه به اینکه پرسپولیس یک قدم تا فینال لیگ قهرمانان آ‌سیا فاصله دارد حواس اکثر رسانه‌ها و هواداران به این تیم است. در این شرایط چطور وضعیت را مدیریت می‌کنید؟

به هر حال کار ما مدیریت کردن است و سعی می‌کنیم مشکلی برای تیم و باشگاه در این شرایط پیش نیاید. فقط مسئله اینجاست که یکی دو رسانه به شکلی عجیب ما را می‌زنند و به ما کم لطفی دارند. برخی از دوستان مشکلات را به صورت غیر واقعی بیان می‌کنند و من نمی‌دانم واقعا هدفشان از این کار‌ها چیست. در این شرایط ما نیاز به حمایت داریم تا اتفاقی تاریخی را رقم بزنیم، اما برخی دوستان به ما کم لطفی می‌کنند.

*خب وجود حاشیه در تیمی مثل پرسپولیس طبیعی است.

بله بعضی حواشی طبیعی است و ماهم مشکلی با آنها نداریم، اما بعضی حواشی مغرضانه می‌شود وقتی اخبار دروغ و کذب منتشر می‌شود یعنی اینکه مشکل دارند. البته لطف خدا شامل حال ما بوده که تا اینجا توانستیم در لیگ قهرمانان آ‌سیا و لیگ برتر پیش برویم.

*یکی از مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس داشت بحث ارز در این باشگاه است، ظاهرا این مشکل حل شده و قرار است قرار داد با خارجی‌های پرسپولیس از طریق ارز ثانویه پرداخت شود؟

بله؛ البته این مشکلی بود که برای کل کشور است و فقط مربوط به ما نیست. خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولان مشکلات ارزی ما حل شد و قرار است سهمیه ارزی ما پرداخت شود تا در یکی دو روز آینده به خارجی‌هایمان پول بدهیم. این وسط هستند کسانی که می‌خواهند خارجی‌های ما را تحریک کنند تا کار دیگری انجام بدهند.

*به نظر می‌رسد بزرگترین چالش شما همین بحث تامین ارز برای خارجی‌ها بود؟
 
ما با بازیکنان، کادر فنی و حتی خارجی‌هایمان هیچ چالشی نداریم بلکه یکسری‌ها می‌خواهند برای ما چالش درست کنند و بچه‌های ما را تحریک کنند آن هم در این مقطع حساس و آن هم در بازی با تیمی که قرارداد یک بازیکنش به اندازه بودجه یک ونیم فصل ما است. خب در این وضعیت باید از نظر روحی تقویت شویم نه تضعیف.

*خیلی‌ها معتقدند شما و کادر مدیریتی فعلی پرسپولیس نقشی در موفقیت‌های حال حاضر ندارید؟

در موفقیت‌های پرسپولیس هیچ نقشی ندارم! ما پادوی پرسپولیس هستیم که فقط باید هتل، پول، حقوق، مشکلات ارزی و حتی مشکلات شخصی را درست کنیم. ما آبدارچی باشگاه پرسپولیس هستیم و ادعایی هم نداریم. من هم بعد از سال‌ها حضور در پست‌های مدیریتی می‌خواهم خودم را مطرح کنم!

*در چند روز گذشته بحث پاداش نجومی برخی افراد کنار تیم پرسپولیس بسیار حاشیه ساز شد. در این مورد هم توضیح می‌دهید؟

بله، مثلا گفتند که افسر امنیتی یا مدیر رسانه‌ای ما ۳۰ میلیون تومان پاداش گرفته‌اند که کذب محض است. ما برای لیگ قهرمانان آسیا یک فهرست داریم که از بازیکن تا افسر امنیتی در آن حضور دارند. وقتی پاداشی داده می‌شود طبق اولویت از سرمربی تا افسر امنیتی را شامل می‌شود که پرداخت این پاداش‌ها هم به صروت پلکانی است، یعنی مثلا اگر سرمربی ما ۵۰ میلیون تومان می‌گیرد افسر امنیتی و مدیر رسانه‌ای ۵ میلیون تومان می‌گیرند، خارج از این لیست هم نمی‌توانیم پرداختی داشته باشیم، چون سریع ما سین جیم می‌کنند. البته این را هم بدانید که این پول ارثیه عمه کسی نیست و پول خود بچه‌ها است که باید به خود آنها هم پرداخت شود.

*کنفدراسیون فوتبال آسیا ایراد‌های زیادی از ورزشگاه آزادی برای میزبانی احتمالی از فینال لیگ قهرمانان گرفت واعلام هم شد که چیزی حدود ۱۵ میلیارد هزینه لازم است، از این هزینه چیزی به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کنند؟

ما در این مورد نقشی نداریم و خود سلطانی فرد دستور ویژه داده تا شرایط بررسی و مشکلات حل شود. حتی کمیته‌ای هم تشکیل شده و خود وزیر هم به صورت روزانه پیگیر این مسئله است تا مشکلی وجود نداشته باشد.

*در خصوص درگذشت بهرام شفیع چه صحبتی دارید؟

سال ۶۴ و در جبهه بود که برای اولین بار بهرام شفیع را دیدم از آن موقع با هم رفاقت داشتیم و پس از اینکه به تهران آمدم رفاقتمان بیشتر هم شد شفیع انسان بی حاشیه‌ای بود و همیشه به من محبت داشت. خدا او را رحمت کند.
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjo5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گرشاسبی: دیگر ماندن برایم سخت شده است/ آرزو دارم از پرسپولیس بروم