تاریخ انتشار: 1397/07/18 18:09
کد خبر: 126808

خوردبین: بعد از سال‌ها در آسیا هم به موفقیت خواهیم رسید

اسطوره باشگاه پرسپولیس که موفق به قهرمانی با پیراهن استقلال در آسیا شده، از آرزویش برای قهرمانی سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.
خوردبین: بعد از سال‌ها در آسیا هم به موفقیت خواهیم رسید

محمود خوردبین یکی از باسابقه‌ترین چهره‌های این باشگاه محسوب می‌شود. مهاجم سابق سرخپوشان که حضور در تمامی پست‌ها را در این تیم تجربه کرد و اکنون دوران استراحت خود را دور از تیم پشت سر می‌گذارد. بازیکنی که به عنوان یار قرضی در استقلال نیز قهرمانی در آسیا را تجربه کرده و اکنون امیدوار است تیم موردعلاقه‌اش در آسیا به این عنوان دست یابد.

خوردبین درباره شرایط باشگاه اینطور توضیح می‌دهد و می‌گوید: پرسپولیس در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارد و نتایج این تیم نشان دهنده همین مساله است. برانکو ایوانکوویچ به خوبی توانسته تفکرات مدیریتی – فنی و تاکتیکی را در تیم اجرا کند و به همین دلیل هم آنها علیرغم تمامی مشکلات به موفقیت دست یافته اند. از سوی دیگر مدیریت باشگاه نیز به خوبی توانسته حواشی بیرون و همچنین مسائل مالی را مدیریت کند. آنهم در شرایط کنونی اقتصادی که سخت است و عملکردش جای تقدیر دارد. بچه‌های تیم هم دست مریزاد دارند و با یکدلی و همدلی خود هم در لیگ داخلی و هم آسیا به قشنگی هم بازی می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند و هم نتایج خوبی کسب کرده‌اند.

سرپرست سابق پرسپولیس درباره مقایسه شرایط کنونی باشگاه با گذشته گفت: ما در گذشته هم مشکلات داشتیم و پرسپولیس را حفظ کردیم اما الحق والانصاف این دوره کنونی با این نتایج تاریخی باید ستایش شود. اکنون در شرایط فعلی همه ایران باید توجه خود را معطوف به پرسپولیس کنند تا بتوانند به نتیجه در آسیا دست یابد. دولت، فدراسیون و بانک مرکزی باید توجه بیشتری به پرسپولیس داشته باشند و خصوصا بانک مرکزی که در این شرایط دلار و ارز باید همکاری و کمک لازم را داشته باشند تا مشکلات بیرونی مانع از موفقیت تیم نشوند.

وی درباره شانس قهرمانی این تیم در آسیا گفت: در دوره‌های قبلی بدشانسی داشتیم و نتوانستیم به فینال برسیم و اکنون باید قدر این موقعیت را بدانیم. دلم خیلی روشن است که تیم به فینال خواهد رسید و بعد از سال‌ها در آسیا هم به موفقیت خواهیم رسید.

خوردبین که سابقه قهرمانی با استقلال در آسیا را در کارنامه دارد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: خب من قبلا با استقلال هم قهرمان شده بودم. در جام در جام با پرسپولیس قهرمان شده بودیم. اما اکنون شرایط برای قهرمانی در آسیا علیرغم تمام مشکلات فراهم باشد. باور کنید قهرمانی با استقلال هم برایم همینقدر ارزشمند بود و در خاطرم همیشه هست. امیدوارم پرسپولیس هم به قهرمانی برسد تا لذت ما بیشتر شود.

سرپرست سابق پرسپولیس درباره قانون منع بکارگیری بازنشستگان و شرایط حمیدرضا گرشاسبی در این تیم گفت: بازنشستگی اکنون معضل باشگاه پرسپولیس شده است اما امیدوارم تصمیم درستی در این رابطه گرفته شود تا پرسپولیس دچار خسارت نشود. تیم شکل خود را به دست آورده و ثبات توانسته آن را به نتیجه برساند. تصمیم گیرندگان باید تمامی جوانب را بسنجند و بالاخره مشخص شود که پرسپولیس خصوصی است یا دولتی؟! به نظرم اکنون صلاح در ابقای آقای گرشاسبی است و واقعا از نزدیک دیدم که چه فشارهایی را تحمل می‌کند و یک روز به او گفتم بیخیال و اینقدر به خودت فشار نیاور و همه چیز درست می‌شود. باشگاه پرسپولیس به خودی خود پر از فشار و استرس است و نباید با چالش‌هایی اینچنینی مشکلات را بیشتر کرد. وقتی مدیری خوب کار می‌کند و در راستای سیاست‌های موفقیت آمیز مجموعه گام برمی‌دارد باید حمایت شود نه اینکه هر لحظه جایگاهش سست باشد و نتواند روی کارش تمرکز کند.

محمود خوردبین که سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته درباره بی توجهی به پیشکسوتان گفت: بیخیال. این چیزها مهم نیست و ما دل‌مان به موفقیت‌های تیم خوش است. حتما سرشان شلوغ است که حواس‌شان به ما نیست که البته آن هم مهم نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exam9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بد قولی باشگاه استقلال ادامه دارد / چک دردسر ساز!