تاریخ انتشار: 1397/07/18 20:12
کد خبر: 126790

تحرکات عجیب در باشگاه پرسپولیس

طی ماه‌های اخیر تحرکات عجیبی برای صندلی مدیریت آتی این باشگاه استارت خورده است.
تحرکات عجیب در باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس که بعد از مدت‌ها از حیث ثبات مدیریتی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند، اکنون با قانون منع بکارگیری بازنشستگان بار دیگر تحرکات عجیبی را برای انتخاب مدیرعامل آتی می‌بیند. آنها که در طول چهار سال اخیر با دو مدیرعامل کار خود را دنبال کرده و با حضور علی اکبر طاهری و بعد از آن حمیدرضا گرشاسبی برنامه‌های مدیریتی را با موفقیت دنبال کردند، اکنون با توجه به شرایط فعلی و احتمال تغییرات روی صندلی مدیریت تحرکاتی از سوی برخی پیشکسوتان برای به قدرت رسیدن مدیران امتحان پس داده را به دنبال خود می‌بیند.

حمیدرضا گرشاسبی با تصویب قانون منع بکارگیری اکنون در انتظار این است تا تصمیم درباره آینده کاری‌اش در پرسپولیس توسط مدیران وزارت اعلام شود. از سوی دیگر شنیده می‌شود یکی از پیشکسوتان این باشگاه که از محبوبیت زیادی نیز بین هواداران برخوردار است به دنبال این است تا مقدمات حضور یکی از مدیران امتحان پس داده را در صورت برکناری او فراهم کند.

این در حالی است که مدیر مدنظر طی مدت حضورش در فوتبال عملکرد ناموفقی را در کارنامه‌اش ثبت کرده و علیرغم در اختیار داشتن منابع لازم نتوانسته به موفقیت لازم دست یابد. از سوی دیگر انتظار می‌رود با توجه به عملکرد چهارساله موفق این تیم از حیث مدیریتی و کسب نتایج مطلوب هواداران، وزارت ورزش تصمیم مناسبی در این رابطه اتخاذ کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rp8b6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتوبوس باشگاه پرسپولیس حاشیه ساز شد!